آغاز آسفالت ریزی پل روگذر شهدای قراملک/جاده "ائل‌گولی" ایمن‌سازی می‌شود

آغاز آسفالت ریزی پل روگذر شهدای قراملک/جاده "ائل‌گولی" ایمن‌سازی می‌شود

به گزارش شهریار ، موسی علی پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: برای تکمیل عملیات احداث پروژه فرامنطقه ای تقاطع غیرهمسطح شهدای قراملک، آسفالت ریزی روی پل این روگذر به اجرا درآمده است.

وی افزود: برای انجام آسفالت ریزی دو لایه زیره و رویه این تقاطع غیرهمسطح از حدود دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت استفاده می شود.

به گفته شهردار منطقه ۲، تقاطع غیرهمسطح شهدای قراملک از پروژه های رفع ترافیک شهری تبریز در حوزه شهرداری منطقه ۶ با دارا بودن معماری منحصر بفرد به طول ۵۳۰ متر و عرض ۲۴ متر در بلوار کارگر است که با اتمام این پل روگذر شاهد تحول بزرگ ترافیکی و روان سازی ترافیک در محدوده غرب تبریز خواهیم بود.

جاده ائل گولی ایمن‌سازی می‌شود

علیپور همچنین تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تردد عرضی شهروندان از رفوژ جاده ائل گلی، در وسط این مسیر نرده های محافظ نصب می شود.

وی افزود: در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از تردد عابران از رفوژ جاده ائل گلی، در وسط این مسیر نرده های محافظ نصب می شود.

علیپور اظهار کرد: نصب نرده های حفاظ جاده ائل گلی در حدفاصل میدان ائل گلی تا اتوبان شهیدکسائی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ در راستای ایمن سازی شهروندان و جلوگیری از تردد عرضی در این مسیر به اجرا درآمده و همچنان ادامه دارد.

موسی علی‌پور زنوزی در بخش دیگری از سخنان خود علام کرد: در راسای تداوم بهسازی معابر شهری در راستای رفاه حال شهروندان به هنگام تردد از مسیرهای سطح حوزه، آسفالت ریزی اساسی خیابان شفا از معابر قابل دسترسی به اتوبان شهیدکسائی و از مسیرهای اصلی شهرک یاغچیان به انجام رسید.

شهردار منطقه ۲ با اعلام اینکه بهسازی خیابان شفا توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه به انجام رسیده گفت: برای آسفالت ریزی زیره و رویه این مسیر جمعاً از سه هزار تن آسفالت استفاده شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات