برنامه‌ریزی برای تاسیس سومین شرکت با هدف ساماندهی کارکنان شهرداری تبریز

برنامه‌ریزی برای تاسیس سومین شرکت با هدف ساماندهی کارکنان شهرداری تبریز

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار امروز در دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: نخستین اقدام در زمینه این شرکت انعقاد قرارداد مربیان در مهرماه امسال خواهد بود و سایر موارد نیز به ترتیب وارد شرکت می‌شود.

هوشیار از اهتمام و تلاش شهرداری برای حفظ امنیت شغلی کارگران خبر داد و افزود: امروز تنها یک لیست بیمه برای کارگران شهرداری وجود دارد، این در حالی است که در گذشته ساز و کار مشخصی در این زمینه وجود نداشت در بررسی حق و حقوق کارگران در ایام گذشته نشانگر همین موضوع است.

وی با بیان اینکه اتفاقات بزرگی در زمینه ساماندهی کارگران رخ داده است، تصریح کرد: شرکت‌های تدبیر اندیش و تلاشگران امروز وارد فاز مثبت شده اند و ارزش سهام این کارگران به طور فوق العاده افزایش خواهد یافت.

شهردار تبریز ادامه داد: این اقدامات و نتایج حاصل از آن دستاورد بزرگی برای شورای اسلامی شهر و شهرداری خواهد بود و می تواند به عنوان رویکردی قابل توجه و ممتاز مورد توجه قرار گیرد.

هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پروژه مقبره الشعرا اظهار کرد: مجموعه فرهنگی تاریخی مقبره الشعرا ۱۵ سال مخروبه و بلاتکلیف باقی مانده بود و شهرداری تبریز اقدام به ساماندهی آن کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت مخروبه سابق این مجموعه فراموش شده و مشکلات جزئی موجود مورد توجه قرار گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات