انتخاب چهار موسسه برای حسابرسی سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه

انتخاب چهار موسسه برای حسابرسی سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه

به گزارش شهریار ، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در دویست و هفتمین جلسه شورا در یکی از دستور جلسات امروز خود به بررسی و انتخاب حسابرسان سال ۱۴۰۲شهرداری تبریز، مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه پرداختند.

احد صادقی دبیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر در این خصوص اظهار کرد: برابر فرایند قانون، برای سال ۱۴۰۲ فراخوانی جهت انتخاب حسابرسان منتشر شد و چهار شرکت‌ حائز شرایط که دارای رتبه یک حسابرسی کشور اعلام آمادگی کردند.

صادقی با بیان اینکه شرکت «ارکان سیستم» به عنوان حسابرس شهرداری مرکز، مناطق دهگانه در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد، افزود: سه شرکت «تلاش ارقام»، «آباد نوین تهران»، «آرمان محاسب» نیز به عنوان حسابرس سازمان‌های شهرداری، و شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شدند.

صادقی با اشاره به اینکه طبق قانون، شهرداری باید تا پایان شهریور تفریغ بودجه را تحویل شورا دهد، یادآور شد: این تفریغ بودجه نیز برای حسابرسی به شرکت حسابرس احاله خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمیته حسابرسی شورای اسلامی شهر به انتخاب این چهار شرکت اقدام کرده است، تصریح کرد: سال گذشته یک میلیارد و پانصد میلیون تومان جهت حسابرسی هزینه شده بود و امسال نیز این، ۲ میلیارد و ۲۰۶ میلیارد تومان برای این امر اختصاص یافته است.

در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر در دویست و هفتمین جلسه خود، چهار موسسه برای حسابرسی سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه انتخاب کرده و کم و کیف این موضوع به تصویب شورا رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات