افتتاح و کلنگ زنی پنج هزار و ۳۹۱ میلیارد تومان پروژه عمرانی در هفته دولت

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار اظهار کرد: مدیریت شهری تبریز همزمان با هفته دولت ۱۳۴ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار چهار هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان در مناطق دهگانه شهرداری را مورد بهره‌برداری قرار داده و چندین پروژه عمرانی دیگر در این هفته کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی در هفته دولت نیز اعلام کرد: این پروژه ها شامل ۱۸ مورد در حوزه های مختلف اعم از قرارگاه مسکن، ۳ سالن ورزشی، ۳ پیاده راه و سنگفرش، ۳ پارک و بوستان و... با یک هزار و ۲۷۳ میلیارد تومان کلنگ‌زنی‌ خواهد شد.

به گفته هوشیار، شهرداری تبریز برای سال جاری بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی را تدوین و در دستور کار خود قرار داده است که ۲۴ هزار میلیارد تومان از آن به حوزه عمرانی اختصاص داده شده است.

شهردار تبریز با اشاره به جزئیات بیشتر از پروژه های مختلف عمرانی و خدمات کلید خورده در سطح شهر، گفت: احداث ۱۳ سالن چند منظوره ورزشی، احداث و توسعه ۱۲ پارک و بوستان محله ای و منطقه ای، ۸ پروژه فرهنگی و دوستدار کودک شامل سالن های مادر و کودک و کافه کتاب، اجرای ۲ پیاده راه و ۲ تقاطع غیرهمسطح و... از جمله مهمترین طرح های قابل افتتاح شهرداری تبریز به شمار می رود.

هوشیار به آسفالت ریزی ۴۷ خیابان اصلی شهر اشاره کرد و در ادامه در خصوص دیگر پروژه های قابل بهره برداری خاطرنشان کرد: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با خرید تاکسی و اتوبوس های جدید، احداث کارخانه جدید آسفالت ۱۶۰ تنی شهرداری تبریز، توسعه شبکه فیبر نوری به طول ۷۰ کیلومتر، تملک و مسیرگشایی های مختلف، زیباسازی و نصب المان و مبلمان های شهری از دیگر طرح ها و پروژه های قابل بهره برداری و در حال افتتاح در هفته دولت ۱۴۰۳ خواهد بود که این اقدامات در طول سال نیز ادامه خواهد یافت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات