اجرای ۵۰ هزار متر مربعی طرح "نگهداشت شهری" در منطقه۱ تبریز

اجرای ۵۰ هزار متر مربعی طرح "نگهداشت شهری" در منطقه۱ تبریز

به گزارش شهریار ، رسول عزیزی ضمن اعلام این خبر افزود: طرح مذکور که یکی از اثرگذارترین طرح‌های شهری در تمامی محلات سطح شهر به ویژه در محلات کم برخوردار بوده در این منطقه نیز با جدیت و سرعت در حال اجرا است.

وی گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته درحدود ۵۰ هزار متر مربع از سطح محلات این منطقه شامل عباسی، ایستگاه طاق، ولیعصر (عج)، خیابان استاد شهریار، خیابان صفا، سیلاب شهید حلاج آذر، توانیر فلکه رودکی و محدوده فرهنگ شهر عملیات پاکسازی، اصلاح جوب، امحای دیوار نوشته، تنظیف کانیووها و کانال‌ها، اصلاح باکس و زیر باکس زباله‌ها صورت گرفت.

این اقدام توسط معاونت خدمات شهری و نواحی دوگانه در قالب چندین طرح عملیاتی شده و تداوم دارد.

رسول عزیزی همچنین اعلام کرد: با توجه به اعلام نارضایتی شهروندان از ایجاد سد معبر و ترافیک شهری توسط برخی افراد که منجر به بروز مشکلات عدیده‌ای شده است، طرح جمع آوری سد معبر از سطح منطقه در فاز اول آغاز و در چند مسیر به اتمام رسیده است.

وی گفت: در تداوم این طرح نظر به بروز همین مشکل در مسیرهای آخر خیابان عباسی، کوی شهید بهشتی و شهید شفیع‌زاده فاز دوم این طرح توسط این معاونت آغاز و اکیپ های خدماتی سریعا عملیات جمع آوری سد معبر را در مسیرهای مذکور اجرایی کردند که با نظارت دقیق مسئولان واحدهای سد معبر انجام پذیرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات