برپایی نمایشگاه آثار نقاشی سیاه قلم در فرهنگسرای نیکدل

برپایی نمایشگاه آثار نقاشی سیاه قلم در فرهنگسرای نیکدل

به گزارش شهریار ، این نمایشگاه در راستای حمایت از هنرمندان و نقاشان هنرمند جامعه توسط شهرداری منطقه ۸ راه اندازی شده و هنرمندان آثار هنری خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده اند.

علاقه مندان و  شهروندان محترم می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه، همه روزه به فرهنگسرای نیکدل واقع در پیاده راه مقصودیه مراجعه کنند.

برگزاری کارگاه آموزشی "حکاکی روی مس" در فرهنگسرای تربیت

کارگاه آموزشی حکاکی روی مس توسط واحد فرهنگی اجتماعی منطقه ۸ در فرهنگسرای تربیت برگزار خواهد شد.

در راستای توسعه مهارت های هنری شهروندان، کارگاه آموزشی " حکاکی روی مس" در فرهنگسرای تربیت برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش این برنامه روزهای شنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ در فرهنگسرای تربیت واقع در پیاده راه تربیت کوچه پناهی برگزار شده و شرکت برای عموم آزاد است.

شایان ذکر است واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸ همه روزه کلاسهای مختلف فرهنگی اموزشی در فرهنگسراهای سطح حوزه برگزار می کند که علاقه مندان می توانند جهت استفاده از این کلاس ها همه روزه به فرهنگسراها و خانه های سلامت منطقه ۸ مراجعه کنند.

برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه در فرهنگسرای تربیت

واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸ در راستای توسعه آموزش شهروندی، اقدام به برگزاری سومین دوره آموزشی سواد رسانه در فرهنگسرای تربیت کرد.

این دوره آموزشی روز یکشنبه در فرهنگسرای تربیت واقع در پیاده راه تربیت برگزار شده و علی کریم پور کارشناس فرهنگی منطقه ۸ اقدام به تدریس اصول و مبانی سواد رسانه برای شرکت کنندگان کرد.

شایان ذکر است این دوره آموزشی با استقبال مناسب شهروندان علاقه مند مواجه شده بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات