ریل‌گذاری برای بهره‌گیری از نظرات کارکنان و شهروندان در بهبود فرایندهای شهرداری تبریز

ریل‌گذاری برای بهره‌گیری از نظرات کارکنان و شهروندان در بهبود فرایندهای شهرداری تبریز

به گزارش شهریار ، یعقوب انصاری گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار پیشنهاد در موضوعات مختلف کاری در سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شهرداری تبریز توسط کارکنان و شهروندان ثبت شد و از این میزان ۴۱ پیشنهاد در بخش های کاری به مرحله اجرا رسیده است.

وی افزود: در سال نیز طبق روال سال گذشته با رویکرد جدید نظام مشارکت و خلاقیت شهرداری تبریز و تعریف سیاست های کاری مبتنی بر استفاده و بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان قدم های موثری در حوزهای مختلف کاری برداشته شده که نتایج آن در سطح شهر محسوس است.

انصاری همچنین تصریح کرد: شهرداری تبریز با تلاش و ریل گذاری برای بهره مندی از این موضوع و تعاملات بسیار خوبی که سایر بخشها با این نظام ساختارمند دارند، به موفقیت های قابل توجهی دست یافت.

وی ادامه داد: استفاده از نظام پیشنهادها برای مجموعه های خدمات رسان  همچون شهرداری تبریز، در بهبود فرآیندها و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع نقش حائز اهمیتی دارد.

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری خاطر نشان کرد: از آنجا که در نظام مدیریت مشارکتی،‌ کارکنان خود را در اتخاذ تصمیم‌های راهبردی برای ایجاد تحول در سازمان سهیم می‌دانند،‌ همکاری و همدلی بیشتری نسبت به اجرای طرح‌ها و پیشنهادهای پذیرفته شده نشان می‌دهند و از مقاومت در برابر تغییرات و تحولات سازمان پرهیز می‌ کنند و در همین راستا مدیریت سازمانی با سهولت بیشتری می‌تواند در اجرای طرح‌های جدید، به موفقیت دست یابد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات