آسفالت‌ریزی بیش از ۷۰۰۰ تنی در معابر منطقه ۲ تبریز طی هفته گذشته

آسفالت‌ریزی بیش از ۷۰۰۰ تنی در معابر منطقه ۲ تبریز طی هفته گذشته

به گزارش شهریار ، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: در راستای رفاه حال شهروندان به هنگام گذر از معابر شهری، مسیرهای اصلی و فرعی و محلات حوزه این منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی آسفالت ریزی شده و در همین راستا در طول هفته گذشته از هفت هزار و ۵۲ تن آسفالت استفاده شده است.

وی افزود: بیشترین حجم آسفالت ریزی هفته گذشته شهرداری منطقه ۲ به بلوار نور شهرک یاغچیان اختصاص یافت که این فعالیت با انجام آسفالت ریزی رویه در حدفاصل فلکه نور و اتوبان شهیدکسائی به انجام رسید.

علی‌پور، مهمترین آسفالت ریزی شهرداری منطقه ۲ را روی پل روگذر شهدای قراملک نام برد که برای تکمیل این پروژه عملیاتی شده و همچنان ادامه دارد.

به گفته شهردار منطقه ۲، لاین جنوبی بلوار آیت الله ملکی از مهمترین مسیرهای جاده باسمنج، کوی های قدس، میثاق و شهیدخدائی از محلات شهرک یاغچیان و خیابان سرو کوی باغچه بان ائل گلی از جمله معابری محسوب می شود که در طول هفته گذشته آسفالت ریزی شده است.

علی پور، ادامه آسفالت ریزی در محلات سطح حوزه منطقه ۲ را کوی های قازان داغی میدان پیشقدم، کوچه سیدلر خیابان عطار نیشابوری و کوی های ۲۸، ۳۳ و ۸۱ شهرک زعفرانیه نام برد که در این مدت آسفالت ریزی و بهسازی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات