رشد عملکرد حمل بار و بهره‌وری واگن به گلوگاه لکوموتیو وابسته است

رشد عملکرد حمل بار و بهره‌وری واگن به گلوگاه لکوموتیو وابسته است

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از راه‌آهن، محمدرضا چنگانی، مدیرکل سیر و حرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در پاسخ به تحلیل‌های ناقص و آمارهای گزینشی و گزارش‌ها غیرکارشناسی و جهت‌دار منتشر شده از طرف انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، در خصوص کاهش بهره‌وری واگن و کتمان مسئله اصلی یعنی گلوگاه لکوموتیو گفت: در خصوص عدم افزایش عملکرد بار با وجود افزایش طول خطوط و تعداد واگن باری باید به این نکته اساسی دقت داشت که رشد عملکرد حمل بار مستلزم ارتقای وضعیت تمام منابع به‌صورت متوازن و متناسب است. وی ادامه داد: کاملاً بدیهی است که صرفاً با افزایش یک منبع نمی‌توان انتظار رشد عملکرد را داشت. نمودارهای مربوط به طول خط، تعداد واگن و تعداد لکوموتیو در طول سال‌های مختلف به‌خوبی نشان می‌دهد که با وجود رشد منابعی نظیر طول خطوط اصلی و تعداد واگن باری، تعداد لکوموتیو به‌اندازه کافی رشد نداشته و محدودیت در ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات