اجرای بیش از ۲۳۰۰۰ متر عملیات درزگیری آسفالت  در معابر منطقه ۳ تبریز

اجرای بیش از ۲۳۰۰۰ متر عملیات درزگیری آسفالت در معابر منطقه ۳ تبریز

به گزارش شهریار ، سمیه خدادوست با بیان اینکه حفظ و نگهداری از معابر شهری، یکی از مهمترین وظایف شهرداری‌ها است، افزود: با هدف افزایش ایمنی تردد، رفع خرابی‌های موجود، ارتقای کیفی آسفالت خیابان‌ها عملیات درزگیری آسفالت سطح حوزه با مواد پلیمری در دستور کار منطقه  قرار گرفته و طی این برنامه درزگیری ۲۳ هزار متر طول از معابر سطح حوزه طی روزهای اخیر انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس عملیات درزگیری آسفالت درخیابان های آزادی ، منظریه ، ابوریحان ، شریعتی  ، لاله زار جنوبی و ... اجرا شده است.

خدادوست در ادامه افزود: اجرای این عملیات با هدف ترمیم و نگهداری آسفالت معابر سطح منطقه، جلوگیری از نفوذ آب باران و آب های سطحی از محل ترک ها و نشست های حاصل از زیرسازی صورت می گیرد که این مهم سبب افزایش دوام روسازی و طول عمر مفید آسفالت می شود و سطح هموارتری را نیز ایجاد می کند.

معاون عمرانی شهرداری منطقه ۳ با بیان اینکه سایر معابر سطح حوزه طبق اولویت برنامه ریزی شده درزگیری خواهد شد، گفت: مراحل درزگیری معابر شامل تراش ترک های طولی و عرضی آسفالت توسط دستگاه های کاتر و پاکسازی ترک‌ها با دمیدن هوای فشرده و پر کردن محل ترک با قیر اصلاح شده پلیمری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات