برنامه‌ریزی برای اجرای طرح جامع مقاوم‌سازی پل‌های شهری تبریز/توزیع عادلانه آسفالت در مناطق دهگانه

برنامه‌ریزی برای اجرای طرح جامع مقاوم‌سازی پل‌های شهری تبریز/توزیع عادلانه آسفالت در مناطق دهگانه

به گزارش شهریار ، معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز با توجه به اهمیت موضوع مقاوم سازی ابنیه و پل ها در راستای پیگیری مطالعات وطرح ها جهت تسریع اجرای پروژه های مقاوم سازی از سال های گذشته اقدام به تشکیل کمیته مقاوم سازی و نگهداری پل ها و ابنیه کرده است که بصورت مستمر برای هماهنگی بهتر و بیشتر روند اجرای پروژه های مقاوم سازی برگزار می شود.

و این در حالی است که ۱۰ پروژه مقاوم سازی در حال اجرا است و ۱۵پروژه نیز مراحل مطالعه و طراحی و برنامه ریزی خود را طی می کند.

برگزاری نشست تخصصی مشترک هیئت آسفالت وبتن معاونت فنی و عمرانی از دیگر اقدامات شهرداری تبریز است که نحوه توزیع عادلانه آسفالت بین مناطق دهگانه و رفع مشکلات موجود در این زمینه بحث و تبادل نظر می شود.

در همین راستا جلسات هیئت تخصصی آسفالت معاونت فنی وعمرانی شهرداری تبریز با توجه به تاکید شهردار تبریز در خصوص ارتقاء کیفیت اجرای پروژه های آسفالت ریزی بصورت مستمر و جدی با هدف بررسی مشکلات و روش های اجرایی وهچنین بهبود وضعیت پروژهای آسفالت و بررسی روش های نوین اجرا، تداوم دارد.

همچنین در موضوع تولید و توزیع آسفالت نیز کیفیت و ماندگاری اصلی‌ترین شاخص معاونت عمرانی شهرداری تبریز است که برای تحقق آن نیز جلسات هیئت تخصصی جهت ارائه راهکارهای اساسی  برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات