قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۳/ ارجاع بیش از ۵۰ مورد پرونده تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده صد

قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۳/ ارجاع بیش از ۵۰ مورد پرونده تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده صد

به گزارش شهریار ، محمد کاویانی گفت: تعداد پرونده های بررسی شده، تشکیل یافته و ارجاع شده به کمیسیون ماده صد شهرداری کلانشهر تبریز توسط  معاونت خدمات شهری  منطقه ۳ تا مرداد ماه ، ۵۰ فقره بوده است. بیشتر این پرونده ها، شامل مواردی خاص از جمله جریمه، اعاده به حالت اولیه و قلع بنا می شود.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت از ۲۰۰ فقره ساخت وساز غیر مجاز جلوگیری بعمل آمده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری  منطقه ۳با اشاره به حضور میدانی و ارزیابی عملکرد این معاونت با حضور معاون ، جانشین و کارشناسان معاونت خدمات شهری شهرداری کلانشهر تبریز ، گفت: با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت ، بهبود کیفیت خدمت رسانی به شهروندان و رفع کاستی ها و نقاط ضعف خدمت رسانی ، عملکرد این معاونت مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: و ضعیت جمع آوری پسماند و تنظیف، لایروبی کانال ها و جوب ها، ساماندهی باکس ها و شست و شو و گندزدایی و آهک پاشی، لکه گیری و چاله زدایی، زنده گیری سگ های بلاصاحب، پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز ، سدمعبر مغازه ای و خودرویی، حذف موانع فیزیکی، جمع آوری مصالح ساختمانی، امحاء آگهی و دیوار نوشته و اجرای طرح های نقاشی و زیباسازی و همچنین رسیدگی به وضعیت روشنایی زیرگذرها و روگذرها از مهمترین آیتم های  بود که در این دور مورد ارزیابی قرار گرفت.


کاویانی اظهار داشت: بازدید و ارزیابی عملکرد معاونت های خدمات شهری مناطق به صورت دوره ای در طول سال انجام می گیرد و در دوره جدید نیز با دقت بیشتری نسبت به بررسی وضعیت خدمات شهری مناطق مختلف اقدام شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات