هدفگذاری خدمات نقطه قوت موکب جنت الحسین(ع) است

هدفگذاری خدمات نقطه قوت موکب جنت الحسین(ع) است

به گزارش شهریار ، رحیم ملاحسینی، استمرار برنامه‌های ستاد اربعین و موکب جنت‌الحسین(ع) را توفیق ماندگار شهرداری تبریز خواند و گفت: در سال‌های اخیر، همکاری بسیج و ستاد اربعین، جلوه زیبایی از خدمت و تلاش را در کربلا پدید آورده است.

وی با بیان این که هدفگذاری خدمات در موکب جنت الحسین(ع) چشمگیر است، تصریح کرد: استقرار تجهیزات یخ‌ساز و تامین یخ عمده مواکب، از نیازسنجی اساسی ستاد اربعین در اربعین امسال حکایت دارد.

سرهنگ ملاحسینی، ادامه داد: شور و شوق عوامل موکب در خدمت به زائران، در کنار مدیریت منسجم و دقیق، باعث شده موکب جنت‌الحسین(ع)، از موکب‌های مرجع در شارع عباس(ع) باشد.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تبریز همچنین دقایقی در کنار سایر اعضا، به خدمت در موکب پرداخت.

حضور عضو مجلس محافظه کربلا در موکب جنت‌الحسین(ع)

عضو مجلس محافظه کربلا با حضور در موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز، ضمن آشنایی با خدمات شهرداری تبریز، از خادمان موکب قدردانی کرد.

خانم الست اسراء النصراوی، با بیان این‌که موکب جنت‌الحسین(ع) برای فعالان اربعین، شناخته‌شده است، افزود: خدا را شکر می‌کنیم که فعالیت‌های موکب تبریز، هر سال، با کیفیت بیشتری ادامه دارد.

وی اضافه کرد: تجهیزات تولید یخ، از جمله اقداماتی است که نیاز ده‌ها موکب را رفع کرده‌است.

وی خواستار توسعه دستگاه های یخ سازی در اربعین سال آینده شد و گفت: استانداری کربلا آماده همکاری و واگذاری زمین و امکانات مورد نیاز برای تولید یخ خواهد بود.

عضو مجلس محافظه کربلا، همچنین دقایقی را در کنار سایر خادمان، به خدمت در موکب جنت‌الحسین(ع) مشغول شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات