پیوند آتش‌نشانی تبریز و دفاع مدنی کربلا، نقطه قوت خدمات اربعین است

پیوند آتش‌نشانی تبریز و دفاع مدنی کربلا، نقطه قوت خدمات اربعین است

به گزارش شهریار ، در این دیدار، برنامه‌های خدماتی شهرداری تبریز در ایام اربعین، مورد بحث و تبادل نظر طرفین قرار گرفت.

عباس ربیعی، مدیر دفاع مدنی کربلا، در این دیدار، مواکب ایرانی را ستون برنامه‌های اربعین حسینی(ع) در کربلا خواند و گفت: موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز، بیش از ۱۰ سال است که پای ثابت کارهای اربعین است و هر سال نیز، با برنامه‌ها و اقدامات ابتکاری، وارد کربلا می‌شود.

وی با بیان این‌که برنامه‌های دائمی و هدفمند در ارتباط تبریز و کربلا را باید قوت ببخشیم، افزود: پیوند خدمات آتش‌نشانی تبریز و دفاع مدنی کربلا، نقطه قوت خدمات اربعین است، بنابراین  پیگیری موضوعات خدمات، ایمنی، امداد و نجات، نتایج مشترک و مهمی در دفاع مدنی دو شهر خواهد داشت.

مدیر دفاع مدنی کربلا، تامین تجهیزات یخ‌ساز قالبی را از اقدامات اساسی شهرداری تبریز در اربعین امسال خواند و خاطرنشان کرد: خدا را شکر این اقدام، با استقبال مواکب و زائران همراه شده و یکی از چالش‌های موکب‌داری در مسیر شارع عباس را در گرمای شدید این موقع سال، رفع کرده‌است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در دیدار با مدیر دفاع مدنی کربلا، همکاری آموزشی و خدماتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: طرح‌های مشترک آموزشی، مستندسازی، مانورهای امداد و تبادل تجهیزات،   از برنامه‌هایی است که می‌تواند در همکاری ایمنی و آتش‌نشانی تبریز و کربلا لحاظ شود.

وی با بیان اینکه دفاع مدنی کربلا در مهم‌ترین جبهه خدمات اربعین است، اظهار کرد: آتش‌نشانی تبریز، پیرو خواهرخواندگی دو شهر، مصمم است که خدمت‌رسانی در ایام اربعین حسینی(ع) را با برادران دفاع مدنی، هر سال پرشورتر و ابتکارآمیزتر تداوم ببخشد.

همچنین در این دیدار، میراعتماد عمادی، رئیس ستاد اربعین شهرداری تبریز، به خواهرخواندگی تبریز و کربلا اشاره و خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که مسیر همکاری‌های تبریز و کربلا هر سال، با مودت و صمیمت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی با ابلاغ سلام شهردار تبریز به عوامل دفاع مدنی عراق، بیان کرد: ما باور داریم که خدمات ایام اربعین، مایه برکت برای خدمت و فعالیت در سایر روزهای سال است و امیدواریم سال‌به‌سال با همکاری‌های فنی‌تر، نیازهای اصلی زائران را پوشش دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات