جشنواره عکس فیروزه، قابی زیبا برای معرفی تبریز

جشنواره عکس فیروزه، قابی زیبا برای معرفی تبریز

به گزارش شهریار ، روح‌الله دهقان‌نژاد، ضمن اشاره به تلاش‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برای برگزاری و احیای رویدادهای فاخر فرهنگی و هنری گفت: جشنوارهٔ سراسری عکس فیروزه تبدیل به یکی از رویدادهای شاخص هنری در سطح کشور شده است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد این جشنواره در توجه به محوریت تبریز شایسته تقدیر است که نشان از تلاش و همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برای معرفی این کهن‌شهر تاریخی دارد.

نایب رئیس شورای شهر تبریز گفت: توجه به زیبایی‌های تبریز به‌عنوان یکی از محورهای اصلی این جشنواره در معرفی آثار برگزیده، منجر به تولید آثاری فاخر برای معرفی تبریز خواهد شد.

دهقان‌نژاد اذعان کرد: جشنوارهٔ عکس فیروزه، قابی زیبا برای معرفی تبریز است و این اقدام از جنبه های مختلف موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: معرفی زیبایی‌های تبریز و ظرفیت آن در جلب توجه گردشگران، گام مهمی در توسعهٔ صنعت گردشگری و رشد اقتصاد و فرهنگ خواهد داشت.

نایب رئیس شورای شهر تبریز گفت: امیدواریم با نشر آثار فاخر عکاسان در گستره ملی، شاهد ایجاد فرصتی ویژه برای معرفی هرچه بهتر تبریز باشیم.

گفتنی است جشنواره سراسری عکس فیروزه با هدف‌گذاری منطبق بر نیازهای فرهنگی و اجتماعی تبریز، نهمین دوره خود را در هفت محور اصلی و دو بخش مجموعه‌عکس و تک‌عکس برگزار کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات