کارمند شهرداری تبریز به مقام سوم کشوری تنیس روی میز دست یافت

کارمند شهرداری تبریز به مقام سوم کشوری تنیس روی میز دست یافت

به گزارش شهریار ، در مسابقات ورزشی دومین دوره لیگ تنیس روی میز پیشکسوتان مرد کشور، مهدی حسین زاده، همکار ورزشکار منطقه ۹ تبریز، توانست به مقام سوم این رقابت ها دست یابد.

دومین دوره مسابقات لیگ تنیس روی میز پیشکسوتان مرد کشور، یادواره شهید جاودانه "یاسر حکیمی "  که طی روزهای ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه سال جاری در شهر مقدس مشهد با حضور بیش از ۹۰ تن از پیشکسوتان رشته تنیس روی میز به صورت دوره ای- حذفی برگزار گردید، با شناسایی و معرفی برندگان این دوره به کار خود پایان داد. امین زاده به عنوان سر داور و عباس فروغی و اکبر حبیب طلب به عنوان کمک سر داور، داوری این مسابقات را بر عهده داشتند. حضور و رقابت دوستانه قهرمانان پیشین و پیشکسوت رشته پر طرفدار تنیس روی میز در این دوره از مسابقات، با بازی های تماشایی رقیبان، هیجان و جذابیت خاصی به این رقابت ها بخشیده بود.

در مراسم اختتامیه این دوره که با حضور مسئولین استانی و ورزشکاران شرکت کننده و علاقمند برگزار شده بود، در کنار اهدای حکم رسمی فدراسیون تنیس روی میز کشور و قدردانی از پیشکسوتان صاحب مقام، مدال، کاپ ورزشی و جوایز نقدی نیز به برندگان هدیه داده شد.

مهدی حسین زاده از همکاران ورزشکار پیش کسوت صاحب مقام کشوری و منطقه ای و مربی حرفه ای رشته تنیس روی میز شهرداری منطقه ۹ است که طی سال های گذشته و سال جاری، بارها برنده مقام های قهرمانی مختلف استانی، منطقه ای و کشوری شده و افتخارات ورزشی بسیاری را کسب کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات