پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی فاز دوم پارک باغشمال

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی فاز دوم پارک باغشمال

به گزارش شهریار ، شهردار این منطقه از تداوم عملیات عمرانی در فاز دوم پارک بزرگ باغشمال خبر داد وگفت: عملیات عمرانی در مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال درچند جبهه ادامه دارد که در این راستا تا کنون بیش از ۸۰۰۰ متر مربع از پیاده راههای فاز دوم کف سازی شده است.

علی قاسمی افزود: تاکنون بیش از ۸۰۰۰ متر از پیاده راه های فاز دوم کف سازی شده است که این روند با تسطیح ضلع شمالی پارک وپیرامون عمارت کلاه فرنگی تداوم دارد.

او با اعلام این خبرکه برای استفاده هر چه سریع ترشهروندان از این فضای سبز و مفرح در مرکز شهر تبریز عملیات عمرانی جهت آماده سازی فاز دوم پارک باغشمال در چند جبهه ادامه دارد، افزود: علاوه عملیات کف سازی پیاده روها ،جدول گذاری پیاده راه ها  نیزدر حال تکمیل است.

قاسمی با اعلام اینکه در کنار کف سازی پیاده راه ها عملیات جدول گذاری نیز انجام یافته، تصریح کرد: تا کنون  بیش از۴۰۰۰ متر طول جدول گذاری انجام شده است.

شهردار منطقه ۳ تبریز همچنین از تداوم عملیات بتن ریزی سقف عمارت کلاه فرنگی در پارک باغشمال خبرداد و گفت: عملیات عمرانی این پروژه در مرحله اسکلت بندی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است

وی ادامه داد: هم اکنون بعد از اتمام عملیات بتن ریزی وقالب بندی بلوک های این عمارت عملیات بتن ریزی سقف این پروژه تاریخی وفرهنگی با جدیت ادامه دارد.

قاسمی افزود: پروژه عمارت کلاه‌فرنگی یکی از پروژه‌های فرهنگی  منطقه برای بازیابی هویت تاریخی تبریز در محدوده مجموعه فرهنگی پارک باغشمال است که امیدواریم با پیش بینی اعتبار لازم امسال شاهد تکمیل این پروژیه تاریخی وفرهنگی باشیم.

شهردار منطقه ۳ کاربری عمارت کلاه‌فرنگی را فرهنگی اعلام کرد وافزود: اجرای این پروژه در راستای احیای هویت تاریخی محدوده پارک باغشمال است

او  با بیان اینکه فاز دوم پارک باغشمال در ۵۳ هزار متر مربع در حال آماده سازی است ، افزود: فاز اول این پارک در ۴۶ هزار متر مربع طی سالهای گذشته  به بهره برداری رسیده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات