نتایج ارزیابی عملکرد مرداد ماه امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز منتشر شد

نتایج ارزیابی عملکرد مرداد ماه امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز منتشر شد

به گزارش شهریار ، این ارزیابی که شامل تولید کلیپ، پاسخگویی به مشکلات شهروندان، تولید و انتشار خبر در شهریار نیوز، همکاری با برنامه تلویزیونی تبریزیم و همچنین مجموعه استودیو شهر است توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل تبریز مورد ارزیابی قرار گرفت و نتایج عملکرد مرداد ماه مشخص شده است. بر اساس این ارزیابی با توجه به اهمیت تولید کلیپ از اقدامات عمرانی ، خدماتی و فرهنگی،  ۳۱۷ کلیپ در مردادماه تولید شده است که در بین مناطق دهگانه شهرداری، مناطق ۳،۱،۴ عملکرد عالی و مناطق ۶،۸،۷ عملکرد خوب داشته اند.

همچنین در بین سازمان ها و شرکت های تابعه، سازمان پارک ها، سیما و منظر و فضای سبز و شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان عملکرد عالی و سازمان مشاغل و ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی، سازمان مدیریت مهندسی و شبکه حمل و نقل عملکرد خوب داشته اند.

هم چنین در بخش پاسخگویی به مشکلات شهروندان که از طریق استودیو شهر ، ارسال پیامک به سامانه و همچنین فضای مجازی  ۱۴۶ مورد رصد شده که به ۶۹ مورد با ۴۲ درصد  پاسخگویی به عمل آمده است .
در این زمینه شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز، سازمان حمل و نقل ریلی، مناطق ۶،۴،۹،۸،۷ عملکرد عالی و مناطق ۱، ۱۰ عملکرد متوسط داشته اند.

در حوزه تولید و انتشار خبر در پایگاه خبری شهریار نیوز  در بین مناطق دهگانه، مناطق ۳،۱،۸ عملکرد عالی و مناطق ۶،۴،۲ عملکرد خوب و مناطق ۱۰،۹،۷ عملکرد متوسط داشته اند. همچنین از بین سازمان ها و شرکت ها،  سازمان توسعه و عمران عون بن علی، آتش نشانی، اتوبوسرانی، عملکرد خوب ارائه کرده اند.

در زمینه همکاری با مجموعه استودیو شهر مناطق ۵،۶،۸،۹،۴ سازمان عمران و بازآفرینی شهری و سازمان مدیریت مهندسی و شبکه حمل و نقل، شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان عملکرد عالی داشته اند.
همچنین در زمینه همکاری با برنامه تلویزیونی تبریزیم که روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از شبکه استانی سهند پخش می شود مناطق ۱،۲،۵، سازمان مدیریت مهندسی و شبکه حمل و نقل، سازمان مشارکت و سرمایه گذاری، سازمان ورزش، شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان عملکرد عالی در زمینه حضور در برنامه، ارتباط تلفنی و تولید گزارش از پروژه ها داشته اند. هم چنین مناطق ۶،۸،۹،۴،۷،۱۰ و سازمان توسعه و بازآفرینی شهری  در زمینه تهیه گزارش عملکرد عالی داشته اند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات