قاچاقچیان کالا در آذربایجان‌ شرقی ۱۲.۳ میلیارد ریال جریمه شدند

قاچاقچیان کالا در آذربایجان‌ شرقی ۱۲.۳ میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش شهریار به نقل از نصر، «صمد حضرتی»  در گفت و گویی افزود: این اقلام خارجی قاچاق از سوی عوامل نیروی انتظامی از ۲ دستگاه خودرو کامیونت فوتون و سواری پژو پارس در شهرستان های چاراویماق و عجبشیر کشف و پرونده آنها برای رسیدگی به ادارات تعزیرات حکومتی این شهرستان ها ارسال شده بود.

وی اظهار کرد: شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز چاراویماق به پرونده قاچاق آجیل و خشکبار به ارزش ۲ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال رسیدگی کرد و به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: پرونده قاچاق ۲۸۰ هزار نخ سیگار خارجی به ارزش پنج میلیارد و ۱۰۶ میلیون ریال نیز در شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز عجبشیر رسیدگی شد.
حضرتی، ادامه داد: شعبه پس از بررسی اوراق پرونده و اخذ دفاعیات متهم، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متخلف را با احتساب ارزش ریالی خودروی حامل به پرداخت هفت میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
در سه ماه نخست امسال تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی در حوزه قاچاق کالا و ارز به دنبال رسیدگی و مختومه کردن ۹۹۲ پرونده تخلف، برای متخلفان در این حوزه بیش از ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۱۰۶ میلیون ریال جریمه صادر کرده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات