انیمیشن آموزشی "تعمیرات را به افراد فنی بسپاریم" منتشر شد

انیمیشن آموزشی "تعمیرات را به افراد فنی بسپاریم" منتشر شد

به گزارش شهریار ، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اعلام این خبر گفت: دست به کار شدن برای تعمیرات هر گونه لوازم برقی و ... شاید عادت اشتباه بعضی از شهروندان باشد که علاقه داشته باشند خودشان تعمیرات لوازم مختلف را بر عهده بگیرند.

وی ادامه داد:سالانه حوادث مختلفی در این راستا به سازمان آتش نشانی اعلام و درخواست امداد رسانی می شود که گزارش آتش نشانان از حادثه، حاکی از صدمات جانی و مالی در اثر بی احتیاطی شهروندان به هنگام تعمیرات لوازم مختلف برقی،گازی و ... است.

صالح نیا در تشریح خطرات حاصل از این اقدام ناایمن گفت: ممکن است شهروندی اطلاع کافی از نحوه تعمیر اصولی لوازم برقی مثلا کولر آبی نداشته باشد و با تعمیرات غیر اصولی، خود را دچار برق گرفتگی و صدمات جانی کند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز تاکید کرد: تعمیرات هر گونه لوازم را به افراد فنی و متخصص بسپاریم و به یاد داشته باشیم"تعمیرات خود سرانه، صرفه جویی در هزینه نیست و می تواند موجب افزایش میزان خسارات جانی و مالی شود.

وی یاد آور شد: این برنامه های آموزشی به صورت هفتگی در راستای ارتقاء فرهنگ ایمنی منتشر و شهروندان می توانند هر گونه پیشنهادات و موضوعات آموزشی خود را با اداره روابط عمومی این سازمان در میان بگذارند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات