دستگیری باند سارقان ۳۰ میلیاردی در تبریز

دستگیری باند سارقان ۳۰ میلیاردی در تبریز

به گزارش شهریار به نقل از نصر، سردار "علی محمدی" در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل آپارتمانی در شهر تبریز، پرونده جهت شناسایی و دستگیری سارقان به تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت  پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت با استفاده از روش های علمی و تخصصی نهایتاً سرنخ هایی از دست داشتن یک باند ۳ نفره از سارقان غیر بومی و در حرکت را به دست آورده و با انجام تحقیقات میدانی موفق شدند مخفیگاه این متهمان را شناسایی کنند.
ارشدترین مقام انتظامی استان  گفت:در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمان از یکی استان های مرکزی کشور برای سرقت به شهرستان تبریز آمده و پس از ارتکاب عمل مجرمانه خود بلافاصله از استان خارج می شوند که پس اخذ نیابت قضایی متهمان را با اقدامات پیچیده و تلاش های شبانه روزی در یکی از استان های مرکزی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت شدند.
سردار "محمدی" اظهار داشت: متهمان که در برابر مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند لب به اعتراف گشوده و به ۱۹ فقره سرقت اموال منازل اقرار که برابر ارزیابی کارشناسان ارزش اموال مسروقه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بوده است.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر متهمان کماکان ادامه دارد، عنوان داشت: با اعتراف صریح متهمان به سرقت های ارتکابی بازسازی صحنه های وقوع جرم انجام و به همراه پرونده جهت دادرسی تحویل مرجع قضائی شدند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات