اجرای بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع طرح نگهداشت شهری در منطقه ۳

اجرای بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع طرح نگهداشت شهری در منطقه ۳

به گزارش شهریار ، محمد کاویانی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای منویات وسیاست های کلی مدیریت شهری در ارتقای خدمت رسانی به شهروندان واهمیت ارائه خدمات و عملکرد مطلوب در بخش های مختلف خدمات شهری ، طرح نگهداشت شهر در محدوده منطقه ۳ در بازه یک هفته ای با بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع انجام واجرایی شد.

معاون محیط زیست وخدمات شهری منطقه ۳ افزود: این معاونت با هدف افزایش رضایت مندی شهروندان و زیباسازی بصری شهر اقدام به نظافت و مرمت المان های ترافیکی به تعداد ۲۰۰ مورد ، لایروبی انهار بیش از ۳ هزار متر طول ، پاکسازی برچسب های تبلیغاتی غیر مجاز ۵۰۰ متر مربع کردند.

وی ادامه داد: مچنین نیروهای خدماتی اقدام به شستشوی مخازن و زیرمخزنی های زباله بیش از ۵۰۰ مورد ، پل های عابر پیاده ۵ مورد ، ایستگاه اتوبوس ۳۰ مورد ، وهمچنین مبارزه با جانوران مضر شهری در سطح منطقه کردند.

کاویانی در پایان افزود: چشم انداز مدیریت منطقه رسیدن به سطح مناسبی از استانداردهای خدمات شهری در ابعاد وکیفی و کمی بوده که در این راستا با تحقق تمامی طرح‌های عملیاتی و اجرائی که در نظر گرفته ایم، به یاری خداوند متعال می توانیم گام های مهمی در این راستا برداریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات