شهردار منطقه یک: خیابان وصال ساماندهی می‌شود

شهردار منطقه یک: خیابان وصال ساماندهی می‌شود

به گزارش شهریار ، حمید شاهوردی اعلام کرد: یکی از مسیرهایی که مدت ها بلاتکلیف مانده بود و به دلیل عدم وجود پیاده رو و جوب باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان می شد، خیابان وصال در مسیر گلکار بود که پس از بررسی های کارشناسانه معاونت فنی و عمرانی منطقه مقرر شد تا جهت اصلاح، ساماندهی و زیرسازی این خیابان اقدامات عمرانی انجام پذیرد.

وی گفت: بر همین اساس اجرای پروژه توسط ناحیه دو این منطقه هم اکنون آغاز شده و در حال عملیات تخریب و زیرسازی این خیابان به مقدار ۵ هزار مترمربع هستند که پس از این مرحله که شامل اصلاح کد نیز است، پیاده روسازی و اجرای جداول و جوب نیز آغاز خواهد شد.

شاهوردی افزود: این پروژه که به لحاظ رفع مشکل ترافیکی دارای اهمیت است می تواند نقش مهمی در ساماندهی مسیر مذکور و رفع مشکل چندساله اهالی ایفا کند.

وی همچنین تصریح کرد: همزمان با اجرای پروژه سالن ورزشی چندمنظوره پارک دانش آموز، به منظور ساماندهی پیرامون این سالن، اقدامات اجرائی آغاز شده و هم اکنون مراحل عمرانی خود را طی می کند.

شاهوردی گفت: بر همین اساس عملیات اجرای جوب و کفپوش پیاده رو در جنب سالن مذکور آغاز شده که می تواند نقش مهمی در روان سازی و ایمن سازی عبور عابرین ایفا کند.

وی یاآور شد: این اقدامات در دو مرحله انجام پذیرفته که شامل تخریب و زیرسازی پیاده رو و اجرای جداول جوب بوده که پس از مرحله اول نصب کفپوش ها انجام پذیرفته و هم اکنون با سرعت در حال تداوم است.

حمید شاهوردی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: پروژه احداث ۲۲ سالن ورزشی که با مبلغ تقریبی ۶۵۰ میلیارد تومان در دستور کار منطقه یک قرار گرفته بود، به صورت همزمان در حال اجرا است و شاهد پیشرفت قابل توجهی در این پروژه ها هستیم.

وی گفت: یکی از این سال ها که در حوزه شهرداری منطقه ۴ واقع شده سالن ورزشی امیرکبیر است که به طول ۵۵ متر و عرض ۲۵ متر ۱۳۷۵ مترمربع مساحت دارد و با هزینه ای حدود ۲۸۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

شاهوردی افزود: این پروژه توسط پیمانکار عمرانی تداوم داشته و وارد مرحله نماسازی ضلع شرقی ساختمان اداری شده که به صورت همزمان در سایر بخش ها نیز شاهد فعالیت سریع اکیپ های پیمانکار هستیم.

شهردار منطقه یک تبریز اظهار کرد: با آغاز طرح "حیات شهر" که در مورد رسیدگی به وضعیت مجتمع های مسکونی و محوطه سازی آن ها است به محض عملیاتی شدن این طرح در سطح شهر، منطقه یک نیز سریعا اقدامات لازم را عملیاتی و در چند مجنمع مسکونی این حوزه اجرائی کرد.

وی گفت: بر همین اساس یکی دیگر از مجتمع هائی که در طرح مذکور قرار گرفت مجتمع خزر است که در چهارراه عباسی واقع شده و اداره عمران این ناحیه هم اکنون در حال انجام پروژه محوطه سازی شامل ساماندهی پیاده روها، جداول، محل بازی کودکان، زیباسازی و رسیدگی به فضاهای سبز است.

گفتنی است اداره عمران ناحیه یک با سرعت در حال اجرای پروژه فوق است که با مشارکت هیات امنای مجتمع مسکونی خزر شاهد پیشرفت قابل توجهی هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات