رضایت ۷۱ درصد مردم از خدمات فرودگاهی در ۱۰ روز نخست عملیات اربعین ۱۴۰۳

رضایت ۷۱ درصد مردم از خدمات فرودگاهی در ۱۰ روز نخست عملیات اربعین ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمد مهدی افشاری مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد و مجری طرح نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها از استقرار سیستم ارزیابی عملکرد هوشمند و سنجش میدانی رضایت زائران اربعین حسینی از شرکت‌های هواپیمایی و خدمات فرودگاهی خبر داد. وی افزود: طرح نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی و بازخوردهای آن از دهه نخست اربعین در ۹ فرودگاه بین‌المللی و نیز فرودگاه‌های ایلام، اهواز، آبادان و کرمانشاه به صورت هوشمند و مستمر از مسافران و زائران اباعبدالله الحسین(ع) انجام می‌شود تا در فرایندهای بعدی توسط سامانه‌های جامع مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد تا میزان رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات در این فرودگاه‌ها به صورت دقیق مشخص شود. مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد و مجری طرح نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها یادآور شد: در این طرح ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات