رضایت ۷۱ درصد مردم از خدمات فرودگاهی در ۱۰ روز نخست عملیات اربعین ۱۴۰۳
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، محمد مهدی افشاری مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد و مجری طرح نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها از استقرار سیستم ارزیابی عملکرد هوشمند و سنجش میدانی رضایت زائران اربعین حسینی از شرکتهای هواپیمایی و خدمات فرودگاهی خبر داد. وی افزود: طرح نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی و بازخوردهای آن از دهه نخست اربعین در ۹ فرودگاه بینالمللی و نیز فرودگاههای ایلام، اهواز، آبادان و کرمانشاه به صورت هوشمند و مستمر از مسافران و زائران اباعبدالله الحسین(ع) انجام میشود تا در فرایندهای بعدی توسط سامانههای جامع مورد ارزیابی و سنجش قرار میگیرد تا میزان رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات در این فرودگاهها به صورت دقیق مشخص شود. مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد و مجری طرح نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها یادآور شد: در این طرح ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات