برگزاری مراسم تجلیل از فعالان بازار سنتی تبریز

برگزاری مراسم تجلیل از فعالان بازار سنتی تبریز

به گزارش شهریار ، در این برنامه، حسین منیری فر شهردار منطقه ۸، در کنار تقدیر از پیرغلامان هیئت های عزاداری بازار تبریز، از زحمات سرهنگ محمد باغبان فرمانده کلانتری ۱۶ تبریز، در برگزاری شایسته مراسم عزاداری حسینی تقدیرو تشکر کرده و به پاس تقدیر، لوح تقدیری تقدیم آنها شد.

در این دیدار سرهنگ باغبان از اقدامات و تلاش های شهرداری منطقه هشت تبریز، در عمران و آبادانی محدوده مرکزی شهر قدردانی کرد.

وی همچنین طرح حصارکشی باغ گلستان و جمع آوری و ساماندهی دست فروشان راسته کوچه و باغ گلستان را اقدامی ارزشمند در بافت مرکزی تبریز دانست که توسط شهرداری منطقه ۸ اجرایی شده است.

شهردار منطقه هشت تبریز نیز در این مراسم با قدردانی از زحمات هیات های مذهبی گفت: شهردار تبریز نیز قدردان تلاش های جانانه هیئت های عزاداری بازار تبریز میباشد که همواره در مراسمات سوگواری اباعبداله الحسین(ع) تا پای جان تلاش کرده اند و همه ساله مراسماتی در خور شان آن حضرت برگزار میکنند.

شایان ذکر است در پایان  این مراسم، اعضای هیات های مذهبی بازار تبریز،  از تلاش های عوامل شهرداری منطقه هشت ، به منظور پاکیزگی بازار تبریز در طول مراسمات عزاداری محرم و صفر قدردانی کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات