اجرای گسترده لایروبی کانال ها و هدایت آب‌های سطحی تبریز/ جلوگیری از هدر رفت روان آبها در دستور کار شهرداری

اجرای گسترده لایروبی کانال ها و هدایت آب‌های سطحی تبریز/ جلوگیری از هدر رفت روان آبها در دستور کار شهرداری

به گزارش شهریار ، هادی بدری در بازدید از لایروبی کانال کوی فیروز گفت: در راستای جلوگیری از هدر رفت روان آبها و هدایت صحیح آن به مسیل ها، در طول سال لایروبی کانال ها در دستور کار معاونت های خدمات شهری مناطق دهگانه بوده و همچنان تداوم دارد.

وی اظهار داشت: در همین راستا لایروبی اساسی و رسوب زدایی کانال کوی فیروز حد فاصل چهارراه لاله تا تقاطع دکتر قریب پس از چند سال از اقدامات مهم معاونت خدمات شهری در جهت هدایت صحیح و بدون مشکل آبهای سطحی بود که توسط عوامل شهرداری منطقه ۴ در حال انجام است.

بدری با اشاره به تداوم اجرای لایروبی اساسی کانال کوی فیروز افزود: همزمان با لایروبی اساسی و رسوب زدایی از این کانال ، افزایش دریچه های این کانال مهم داخل شهری نیز برای سهولت در لایروبی در دستور کار قرار گرفت.

معاون شهردار تبریز خاطر نشان کرد: در راستای ارتقای بهداشت محیط شهری و رفع آبگرفتگی احتمالی و به منظور پیشگیری از بروز سیلاب ها، عملیات لایروبی آبروها و کانال های تبریز با برنامه ریزی منسجم از اهم اقدامات حوزه خدمات شهری است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز افزود: لایروبی دوره ای نیز در طول سال با هدف جمع آوری رسوبات دپو شده برای هدایت روان آب های سطحی، توسط اکیپ های خدمات شهری و ماشین آلات مناطق صورت می گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات