طرح جامع آموزش عمومی ایمنی برای ساکنان مجتمع های مسکونی تبریز برگزار می‌شود

طرح جامع آموزش عمومی ایمنی برای ساکنان مجتمع های مسکونی تبریز برگزار می‌شود

به گزارش شهریار ، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با بیان اهمیت برگزاری این دوره های آموزشی که به صورت رایگان در حال برگزاری است گفت: برگزاری کلاس های آموزشی ایمنی در چنین مکان هایی که تجمع نفرات نسبتا بیشتری را به همراه دارد از بینش سازمان آتش نشانی ضروری است و احتمال کاهش بروز حوادث را میسر می سازد.

وی ادامه داد: آگاه سازی و افزایش دانش ایمنی یکی از مهمترین روشهای پیشگیری از رخ داد حوادث است و با تکیه بر دانش ایمنی می توان به ارتقا کیفیت ایمنی در سطح خانواده ها دست یافت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز اجرای این طرح جامع رایگان آموزش ایمنی مجتمع های مسکونی را از جمله برنامه های آموزشی مهم این سازمان در سال جاری عنوان کرد و افزود:تامین ایمنی شهروندان با مشارکت دو جانبه خانواده ها و سازمان آتش نشانی میسر می شود و هر چه میزان این تعامل بیشتر باشد، به همان میزان می توان به نتایج بهتری دست یافت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز از شهروندان درخواست کرد: دانش ایمنی را یاد بگیرید و کودکان را که آتیه سازان فردا هستند ، ایمن کنید.

گفتنی است در این کلاسهای آموزشی، دانش عمومی ایمنی، نحوه استفاده از کپسول های اطفاء حریق وبکارگیری تجهیزات نصب شده در داخل مجتمع برای ساکنان مجتمع ها آموزش داده می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات