پروژه ۹۰۰۰ متر مربعی "بانوی شهر" روی میز کمیته فنی شهرداری تبریز

پروژه ۹۰۰۰ متر مربعی "بانوی شهر" روی میز کمیته فنی شهرداری تبریز

به گزارش شهریار ، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در جلسه کمیته فنی و توسعه شهری ضمن اشاره به اینکه محوریت جلسه، بررسی پروژه های مطالعات و طراحی معماری سالن چند منظوره ۱۵ هزار نفری شهرداری تبریز و کلیات لزوم مطالعات بهسازی لرزه ای پل خواجه رشید(عباسی) است گفت: در این جلسه تمامی موارد فنی، معماری و سازه ای مورد بررسی دقیق کارشناسان و اعضای جلسه قرار می گیرد.

سامان احمدزاده بیشترین تاکید کمیته فنی، عمرانی شهرداری تبریز در بررسی پروژه ها را طراحی دقیق با پیش بینی تمامی مسائل و مشکلات اجرایی عنوان کرد و گفت: بیشترین توصیه ما در جلسه کمیته فنی این است که به هنگام اجرای پروژه، با توجه به دقیق بودن گزینه انتخاب شده طرح پروژه ها، آن ها را به سرعت پیش ببریم.

وی در خصوص پروژه مطالعات و طراحی معماری سالن ۱۵ هزارنفری تبریز گفت: این پروژه در صورت تصویب برای اجرا یکی از ماندگارترین پروژه ها برای تبریز خواهد چرا که ظرفیت پوشش این سالن ورزشی گنجایش ۱۵ هزار نفری را خواهد داشت که این فضای ورزشی برای اولین بار در کشور و در شهر تبریز ایجاد خواهد شد.

احمدزاده در ادامه به مواردی از قبیل بحث سازه ای و معماری نمای بیرونی پروژه و همچنین بررسی دقیق و کارشناسی  پلان های  محوطه داخلی این پروژه بر اساس استانداردها تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت پروژه جوانب مختلف مرتبط با طرح معماری باید از نظر محاسبات ایمنی، زیباسازی و نقش خدماتی ، با در نظر داشتن جایگاه مهم پروژه و همچنین استانداردها طراحی شود.

وی در ادامه در خصوص لزوم مطالعات بهسازی لرزه ای پل خواجه رشید (عباسی) نیز گفت: با توجه به اهمیت موضوع مقاوم سازی پل ها  ودر راستای پیگیری آسیب شناسی های صورت گرفته توسط متخصصین امر مطالعات بهسازی در چندین مورد از  پل ها آغاز شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در خصوص پل خواجه رشید و لزوم اجرای بهسازی لرزه ای دراین پروژه با توجه به بررسی های صورت گرفته نیز به تسریع آغاز مطالعات در این پروژه تاکید کرد.

در تداوم جلسه مشاورین طرح ها به ارائه واریانت ها و توضیحاتی مبسوط در خصوص پروژه های مذبور پرداختند و اعضای کمیته نیز ضمن بررسی وضعیت کلی طرح ها پیشنهادات و نکته نظرات خود را در این خصوص ارائه کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات