جشنواره عکس فیروزه بر فرهنگ عمومی جامعه تاثیرگذار است

جشنواره عکس فیروزه بر فرهنگ عمومی جامعه تاثیرگذار است

به گزارش شهریار ، روح‌الله رشیدی با اشاره به این‌که جشنواره عکس فیروزه، رویدادی ماندگار در مدیریت شهری است، گفت: دورهٔ ششم شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز نیز اهتمام به برگزاری این رویداد هنری و فرهنگی دارد.
وی خاطرنشان کرد: تبیین صحیح مسائل شهری که با پیچیدگی و تعدد خاصی همراه است باید از اولویت‌های برگزاری جشنواره عکس فیروزه باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز با اشاره به این‌که جشنواره عکس فیروزه در دوره‌های گذشته گام مهمی در تبیین مسائل شهری برداشته است، گفت: عکاسان با رویکرد انتقادی و انتخاب زاویه‌دید کارشناسانه و دقیق، می‌توانند توجه مدیران شهری را به مسائل پرداخته‌نشده جلب کنند.

رشیدی اظهار کرد: جشنواره عکس فیروزه، بر فرهنگ عمومی تاثیرگذار است و با تمرکز بر روی واقعیات و هدایت این رویداد هنری و فرهنگی به سمت شهروندان مناطق و مسائل کمتر پرداخته‌شده، گام مهمی در اعتلای مدیریت شهری می‌توان برداشت.

گفتنی است جشنواره سراسری عکس فیروزه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با هدف‌گذاری منطبق بر نیازهای فرهنگی و اجتماعی تبریز، نهمین دوره خود را در هفت محور اصلی و دو بخش مجموعه‌عکس و تک‌عکس برگزار نموده و در آستانه برگزاری آیین اختتام است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات