احداث شهربازی، نیاز اصلی شهروندان تبریزی است

احداث شهربازی، نیاز اصلی شهروندان تبریزی است

به گزارش شهریار ، غلامرضا احمدی امروز در چهارمین قرار از دور ششم قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در منطقه ۸ تبریز برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت شهرداری منطقه ۸ قابل تقدیر بوده و خدمات ارائه شده در راستای کسب رضایتمندی شهروندان است.

احمدی با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پیاده راه ها در بافت مرکزی شهر افزود: اتمام به موقع این پروژه موجب کاهش ترافیک خواهد بود.

وی ادامه داد: در خصوص مسائل خدماتی و رفاهی همچون ایجاد سرویس های بهداشتی در مرکز شهر در سالهای اخیر اقدامات مثبتی صورت گرفته که باید این موارد اطلاع رسانی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز مسیرگشایی های انجام یافته در حوزه این منطقه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تملک خانه باقرخان نیز از دیگر مطالبات شهروندان به شمار می رود که باید روند این موضوع تسریع یابد.

به گفته وی، در زمینه بافت های فرسوده تسهیلات خوبی توسط شهرداری ارائه می شود که امیدواریم شهروندان از این موضوع استفال کنند.

همچنین حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچیلر عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه اظهار کرد: موضوع تنظیف و نگهداری در مرکز شهر باید متفاوت از دیگر نقاط باشد و در این خصوص کسبه و بازاریان نیز همراهی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: به طور مثال در سطح منطقه تاریخی و گردشگری تبریز می توان از باکس های زباله متفاوت تری استفاده کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات