جشنواره عکس فیروزه، یکی از ماندگارترین رویدادهای مدیریت شهری است

جشنواره عکس فیروزه، یکی از ماندگارترین رویدادهای مدیریت شهری است

به گزارش شهریار ، حجت‌الاسلام رسول برگی با تاکید بر ضرورت برگزاری رویدادهای فرهنگی در راستای معرفی هویت و ظرفیت تبریز گفت: جشنواره عکس فیروزه، یکی از ماندگارترین رویدادهای مدیریت شهری است.

وی اظهار کرد: معرفی کهن‌شهر تبریز در قالب فرهنگ و هنر یکی از شاخص‌ترین رویدادهاست که جشنواره عکس فیروزه به این مهم می‌پردازد.
عضو شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز افزود: جشنواره عکس فیروزه، مهم‌ترین نقش را در معرفی تبریز به‌عنوان قطب گردشگری، فرهنگی، ادبی و تاریخی ایفا می‌کند.
برگی خاطرنشان کرد: این رویداد هنری و فرهنگی، با کمترین هزینه و بیشترین تاثیرگذاری، باعث شناساندن ظرفیت‌های تبریز خواهد شد که نشان از تلاش‌های بی‌مضایقه همکاران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برای اعتلای جایگاه تبریز در جامعهٔ جهانی دارد.
وی تاکید کرد: شرکت‌کنندگان این رویداد فرهنگی و هنری نیز باید نسبت‌به جایگاه تبریز توجیه شوند تا در ایام آتی شاهد برگزاری باشکوه آیین اختتام این جشنواره باشیم.
عضو شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز گفت: با برگزاری جشنواره عکس فیروزه، جهانیان متوجه هویت باشکوه تبریز خواهند شد.

گفتنی است جشنواره سراسری عکس فیروزه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با هدف‌گذاری منطبق بر نیازهای فرهنگی و اجتماعی تبریز، نهمین دوره خود را در هفت محور اصلی و دو بخش مجموعه‌عکس و تک‌عکس برگزار نموده و در آستانه برگزاری آیین اختتام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات