عملیات عمرانی فاز دوم پارک باغشمال شتاب می گیرد

عملیات عمرانی فاز دوم پارک باغشمال شتاب می گیرد

به گزارش شهریار ، علی قاسمی به همراه معاونین ومدیران این منطقه ضمن بازدید شبانه از روند عملیات عمرانی در فازدوم پارک باغشمال با شهروندان گفتگو کرد و گفت: سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های عمرانی از خواسته ها و اولویت های کاری شهرداری منطقه ۳ محسوب می شود اما این بدان معنا نیست که در کیفیت سهل انگاری شود و رعایت شاخصه های کیفی مد نظر قرار گرفته نشود.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است تا شهروندان عزیز خدمات مناسبی را در نقاط مختلف حوزه  به ویژه در مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال شاهد باشند و نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت می تواند موجب افزایش رضایتمندی شود که نتیجه آن حرکت به سمت توسعه و احیای منطقه خواهد یود، ابراز داشت: ارائه خدمات شایسته و سازنده به شهروندان از جمله اهداف بسیار مهم این مجموعه است  که امیدواریم طی چند ماه آینده با شتاب بخشیدن به عملیات عمرانی فازدوم پارک باغشمال این مجموعه را تکمیل و تقدیم شهروندان عزیز کنیم.

قاسمی ادامه داد: فاز دوم پارک بزرگ باغشمال با توجه به خواسته اهالی وشهروندان با تلاش شبانه‌روزی آماده و تحویل شهروندان خواهد شد و سرعت‌کاری در این پروژه‌، قطعا آغازی برای سرعت گرفتن عملیات اجرایی سایر پروژه‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه عملیات عمرانی در مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال درچند جبهه کاری ادامه دارد افزود: تا کنون بیش از ۸۰۰۰ متر مربع از پیاده راههای فاز دوم کف سازی شده است.

شهردار منطقه ۳ با اعلام اینکه در کنار کف سازی پیاده راه ها عملیات جدول گذاری نیز انجام یافته، تصریح کرد: تا کنون  بیش از۴۰۰۰ متر طول جدول گذاری انجام شده است.

قاسمی همچنین از تداوم عملیات بتن ریزی سقف عمارت کلاه فرنگی در پارک باغشمال خبرداد و گفت: عملیات عمرانی این پروژه در مرحله اسکلت بندی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

شهردار منطقه ۳ کاربری عمارت کلاه‌فرنگی را فرهنگی اعلام کرد وافزود: اجرای این پروژه در راستای احیای هویت تاریخی محدوده پارک باغشمال است.

او  با بیان اینکه فاز دوم پارک باغشمال در ۵۳ هزار متر مربع در حال آماده سازی است ، افزود: فاز اول این پارک در ۴۶ هزار متر مربع طی سالهای گذشته  به بهره برداری رسیده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات