اجرای طرح «خانه من» در ۱۴۳ مدرسه تبریز

اجرای طرح «خانه من» در ۱۴۳ مدرسه تبریز

به گزارش شهریار ، هادی بدری حامد با اعلام این خبر اظهار کرد: توسعه زیرساخت های ورزشی، سلامت و ایجاد کتابخانه در مدارس تبریز در قالب اجرای طرح «خانه من» یکی از خدمات شهرداری برای نشاط افزایی در مدارس شهر است.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف افزایش نشاط بین دانش آموزان و بهبود خدمات فرهنگی در مدارس، افزود: در بودجه امسال برای اجرای این طرح یک هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

به گفته بدری حامد، این طرح از ابتدای سال تاکنون در ۱۴۳ مدرسه اجرا شده و با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اجرای طرح خانه من در مناطق دهگانه تبریز شتاب بیشتری می گیرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با تشریح آیتم‌های طرح «خانه من» تصریح کرد: لکه گیری آسفالت ورودی های مدارس، بسترسازی برای ایجاد فضای سبز و گلکاری در محوطه مدارس، ترمیم و بهسازی پل های عابر پیاده مقابل مدارس، رنگ آمیزی و نقاشی و طراحی دیوارها، نیمکت ها، سطل زباله ها و رسم اشکال هندسی روی زمین به همراه پاکسازی و بهسازی مدارس از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

بدری حامد تهیه کتاب و تجهیز کتابخانه‌های مدارس مناطق کم برخوردار را از دیگر آیتم‌های این طرح خواند و گفت: به منظور ارتقای سطح فرهنگی مدارس و بهره‌مندی از امکانات شهرداری توسط مدارس، در قالب طرح "خانه من" اقدام به تهیه کتاب و تجهیز کتابخانه‌های مدارس مختلفی از شهر شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات