واحد شهرسازی شهرداری منطقه ۸ به ساختمان شماره دو منطقه منتقل شد

واحد شهرسازی شهرداری منطقه ۸ به ساختمان شماره دو منطقه منتقل شد

به گزارش  شهریار ، حسین منیری فر با اشاره به نیاز شهرداری این منطقه  برای توسعه فضای اداری گفت: بدلیل کمبود فضای اداری شهرداری منطقه ۸، و با توجه به اینکه برخی از واحدهای به ناچار در خارج از ساختمان اداری منطقه مستقر شده اند؛ عملیات عمرانی ساختمان شماره دو در دستور کار معاونت فنی و عمرانی این منطقه  قرار گرفته و در این راستا طی ماه های اخیر بعد از طی مراحل قانونی، عملیات توسعه ساختمان اداری را با الحاق زمین ۶۶۰ متری آغاز کرد.

وی با اشاره به آماده شدن طبقه همکف این ساختمان، گفت: به منظور خدمات دهی بهینه به شهروندان، واحد شهرسازی و  معماری شهرداری منطقه ۸ به ساختمان جدید منتقل شده و پرسنل این معاونت در فضای وسیع تر و زیباتر مشغول خدمات دهی به شهروندان گرامی خواهند بودد.

منیری فر ۸ به مشخصات پروژه ساختمان اداری منطقه ۸ اشاره کرده و گفت: پروژه ساختمان شماره دو شهرداری منطقه ۸ در زمینی به وسعت ۶۶۰ متر مربع و در۴ طبقه سازه ای احداث می شود که دارای ۲۰۰۰ متر زیربنا خواهد بود.

گفتنی است طبقه همکف ساختمان شماره دو شهرداری منطقه  هشت تبریز، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و معاونان ومدیران شهرداری تبریز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار منطقه هشت تبریز همچنین  از آسفالت ریزی اساسی کوچه سالک فرخی درخیابان شهید رضا نژاد خبر داد.

حسین منیری فر  با اعلام این مطلب افزود: به دلیل حفاری‌های انجام یافته و خرابی آسفالت این مسیر، طی روزهای اخیر بعد از کاترزنی و زیرسازی اصولی،  آسفالت ریزی اساسی  کوچه سالک فرخی درخیابان شهید رضا نژاد  توسط اکیپ آسفالت معاون فنی و عمرانی منطقه ۸، اجرایی شد.

وی افزود: در قالب این پروژه، تا کنون بالغ بر ۴۰ تن آسفالت‌ریزی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات