معرفی ۱۱۳ فرصت در همایش بین المللی سرمایه‌گذاری/ تعیین تکلیف ۹۷ پروژه راکد

معرفی ۱۱۳ فرصت در همایش بین المللی سرمایه‌گذاری/ تعیین تکلیف ۹۷ پروژه راکد

به گزارش شهریار ، رضا خلیلی پیش از ظهر امروز در دویست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ۱۱۳ پروژه سرمایه‌گذاری در قالب پنج محور اساسی تقسیم‌بندی و معرفی شده است که همزمان با همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز، عملیات اجرایی ۲۰ پروژه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری بخش علمی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز در سال گذشته خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث اردیبهشت ماه کشور  و سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان وی، برگزاری بخش عملی همایش در سال جاری سرمایه گذاری به تاخیر افتاده و تلاش داریم پاییز امسال برگزار شود.

خلیلی با اشاره به تعداد پروژه‌های سرمایه‌ذاری به تفکیک مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز یادآور شد:در مجموع ۱۱۳ فرصت سرمایه گذاری معرفی و عملیات اجرایی تقریبا ۲۰ پروژه سرمایه‌گذاری همزمان با همایش فرصت‌ های سرمایه‌گذاری آغاز می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ های مردمی شهرداری تبریز، حمل نقل و ترافیک، پروژه‌ های تفریحی، رفاهی، گردشگری،  بازآفرینی بافت فرسوده، بهره برداری از خانه های تاریخی، توسعه انرژی های تجدیدناپذیر، مدیریت پسماند و خدمات شهری و مباحث فرهنگی و اجتماعی از جمله محورهای فرصت های سرمایه گذاری است.

وی اضافه کرد: همچنبن ایده‌ها و محصولات دانش بنیان نیز از دیگر محورهای همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز است.

خلیلی با بیان اینکه قبل از آغاز دوره فعلی مدیریت شهری، ۹۷ پروژه بلاتکلیف سرمایه‌گذاری در  شهر وجود داشت، تاکید کرد: مهمترین اقدام مدیریت شهری فعلی تبریز تعیین تکلیف ۹۷ پروژه راکد سرمایه‌گذاری است که بخشی از این پروژه‌ ها به اتمام رسیده و بخشی دیگر در مرحله بهره برداری است .

وی افزود: بخش دیگری از پروژه‌های راکد سرمایه‌گذاری در حال اجرا است و تعدادی از آنها نیز فسخ شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ های مردمی شهرداری تبریز در پایان از برگشت ۵۹ همت سرمایه گذاری بلاتکلیف به بیت المال به شهرداری تبریز خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات