زائرسرای شهید آیت الله آل هاشم در اختیار اقشار کم‌بضاعت جامعه

زائرسرای شهید آیت الله آل هاشم در اختیار اقشار کم‌بضاعت جامعه

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار در بازدید از زائرسرای مشهد که به همراه غلامرضا احمدی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صورت گرفت، اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، عملیات عمرانی این زائرسرا برای بهره مندی زوار کم بضاعت امام رضا (ع) و تحت نظر بنیاد زائر آذربایجان شرقی در حال احداث است.

وی با اشاره به نامگذاری این پروژه به نام سید شریف آذربایجان‌شرقی افزود: با توجه به زعامت شهید آیت‌الله دکتر سیدمحمدعلی آل‌هاشم در احداث این زائرسرا، با نظر موافق شورای اسلامی شهر، این مجموعه رفاهی به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده است.

شهردار تبریز با اشاره به اختصاص ردیف بودجه‌ای برای تکمیل این پروژه در سال ۱۴۰۳ افزود: عملیات عمرانی پروژه زائرسرای آذربایجان‌شرقی در مشهد مقدس با مساحت ۶ هزار مترمربع و در هشت طبقه سازه‌ای ادامه دارد.

شهردار تبریز با اشاره به نصب روزشمار تکمیل زائرسرای مشهد خاطرنشان کرد: برای تسریع عملیات عمرانی تابلو روزشمار برای این پروژه نصب و مقرر شد زائر سرای آذربایجان شرقی در مشهد مقدس ۲۹ بهمن امسال‌ به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه این زائرسرا با ظرفیت اسکان ۱۵۰ نفر برای بهره مندی زائران کم بضاعت و قشر متوسط جامعه احداث می شود، یادآور شد: مجموعه استانداری آذربایجان شرقی نیز مساعدت هایی در این پروژه خواهد داشت به طوری که زنده یاد شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی با تخصیص وام بدون بهره برای احداث زائرسرای آذربایجان شرقی در مشهد مقدس موافقت کرده بودند.

گفتنی است، یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه غلامرضا احمدی، حجت‌الاسلام زعفرانچی‌لر، حکیمه غفوری، روح الله دهقان‌نژاد، یاسین بجانی و احد صادقی از اعضای شورای اسلامی شهر از آخرین وضعیت پروژه زائرسرای آذربایجان شرقی در مشهد مقدس بازدید به عمل آوردند.

برای مشاهده گزارش تصویری این رویداد اینجا کلیک کنید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات