توزیع ۲۳۳۵ تن آسفالت در معابر غرب و شمال غرب تبریز

توزیع ۲۳۳۵ تن آسفالت در معابر غرب و شمال غرب تبریز

به گزارش شهریار ، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز مطابق برنامه های هفتگی و رسالت عمرانی خود اقدام به ارائه خدمات محله‌ای و انجام آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف غرب و شمال‌غرب شهر کرده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته بیش از ۲ هزار و ۳۳۵ تن آسفالت در سطح معابر حوزه استحفاظی توزیع شده است، افزود: عملیات نهضت آسفالت با هدف تامین رفاه، آسایش و جلب رضایت شهروندان و تامین زیرساخت های شهری، آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری موضعی معابر و محلات به صورت منظم و دقیق بر اساس اولویت و نیازسنجی توسط اکیپ های چند گانه معاونت فنی و عمرانی و کارگاه امانی خدمات شهرداری این منطقه انجام می‌شود.

وی افزود: علاوه بر روکش مکانیزه عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت به صورت مستمر و هفتگی در سطح منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز و کارگاه امانی معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه در حال انجام است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه افزود:۲۴۰ تن آسفالت در  کناره های تقاطع غیر همسطح شهدای قراملک ، ۳۳۵ تن آناخاتون، ۴۱۰ تن آسفالت شهرک امام خمینی (ره) کوی آیسان، ۱۳۰۰ تن آسفالت خیابان شهید حیدری (اره گر) و ۵۰ تن آسفالت در محله تاریخی و فرهنگی قراملک ، جاده تبریز _مرند و خیابان فرهنگ به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

جان‌فشان نوبری با تاکید بر اینکه اقدامات ساماندهی معابر سطح منطقه با هدف تسهیل در رفت و آمدی ایمن، ایجاد بستری مناسب جهت رضایتمندی شهروندان و روان شدن ترافیک شهری صورت می‌گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات