کتابت فاخر مجموعه سهندیه و حیدربابایه سلام

کتابت فاخر مجموعه سهندیه و حیدربابایه سلام

به گزارش شهریار ، امیر نصیر بیگی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت روز شعر و ادب فارسی، مجموعه سهندیه و حیدربابای سلام توسط یکی از اساتید خوشنویسی تبریز کتابت شده است و یکی از اساتید برجسته نگارگری نیز بحث نگارگری و تذهیب این اثر فاخر را انجام داده است.

وی با اعلام اینکه کتابت این اثر فاخر هنری با همکاری منطقه ۵ انجام گرفته است که امسال در روز شعر و ادب رونمایی خواهد شد گفت: تصویر سازی از اشعار منظومه حیدربابایه سلام نیز از جمله تولیدات فرهنگی است که پیش بینی شده است که در آن روز شعر و ادب رونمایی خواهد شد.

نصیربیگی گفت: بر اساس برنامه ریزی ها کارت پستال و ترجمه فارسی و انگلیسی اشعار  منظومه حیدربابا در کنار متن اصلی ترکی آن در کارت پستالها کار خواهد شد و قطعا به عنوان یک هدیه فرهنگی برای توریست و گردشگر ها یک تحفه ارزشمند خواهد شد.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در پایان سخنانش اظهار داشت: ویژه برنامه های همایشی که با محوریت تکریم و تعظیم شاعران و گرامیداشت استاد شهریار و برنامه های تجمعی که با آیتم های فرهنگی برگزار می شد امسال نیز با همکاری اداره ارشاد برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات