برگزاری کارگاه مدیریت بحران با عنوان  فوریت های آتش نشانی

برگزاری کارگاه مدیریت بحران با عنوان  فوریت های آتش نشانی

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: کارگاه مدیریت بحران با عنوان  فوریت های آتش نشانی با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان جنوب غرب تبریز، با حضور کارشناس محترم از سازمان آتش نشانی، ۱۱ شهریور در بوستان قرآن برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی، به همت شهرداری منطقه  ۷ و همکاری مدیریت بحران منطقه ۷   با همراهی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد.

آدی بیگ خاطرنشان کرد: با توجه به استفبال پرشور شهروندان جهت بالا بردن آگاهی، برگزاری مجدد برای این کلاسها از طرف شرکت کنندگان درخواست شد.

شهردار منطقه ۷ تبریز همچنین از برگزاری کارگاه  گروهی افزایش دقت و تمرکز در فرهنگسرای کوثر لاله خبر داد.

اصغر آدی بیگ اظهار کرد: کودکانی که دچار عدم تمرکز حواس هستند، حافظه خوبی ندارند و گاهاً سرعت پردازش مفاهیم در  آنها پایین است؛ بنابراین مساله تمرکز حواس کودکان و تلاش برای افزایش آن، یکی از موضوعات جدی مورد توجه والدین است.

وی افزود: از این رو کارگاه  گروهی افزایش دقت و تمرکز، توسط کارشناس ارشد روانشناسی خانم خیاطی روز یکشنبه ۱۱ شهریور در فرهنگسرای کوثر لاله برگزار شد.

در ادامه شهردار منطقه ۷ تبریز از برگزاری کارگاه آموزشی رباتیک در بوستان قرآن خبر داد.

اصغر آدی بیگ اظهار کرد: کارگاه آموزشی رباتیک، ربات‌های جنگجو ساخته شده توسط دانش آموزان در بوستان قرآن برگزار شد.

وی برگزاری این دوره ها را با هدف تقویت خلاقیت و ارتقاء سطح علمی کودکان و نوجوانان و فعالان فرهنگسراهای این شهرداری عنوان کرد.

آدی بیگ  همچنین یادآور شد: این دوره ها ضمن تقویت مهارت های علمی و خلاقیت در کودکان انگیزه و روحیه کار گروهی را نیز در کودکان افزایش می دهد که این دوره ها توسط مربی مجرب شهرداری منطقه در فرهنگسراهای بوستا قرآن و کوثر لاله برگزار می شود.

اصغر آدی بیگ در ادامه گفت : کارگاه آگاهی بخشی(نبرد با تباهی) در فرهنگسرای کوثر لاله برگزار شد.

در راستای  کاهش آسیب های اجتماعی و جلوگیری از گرایش گمراه کننده جوانان به مصرف مواد مخدر، کارگاه آموزشی آگاهی بخشی(نبرد با تباهی) در فرهنگسرای کوثر لاله برگزار شد.

وی افزود: کارگاه آگاهی بخشی(نبرد با تباهی)، با حضور کارشناس محترم خانم قاسمی، ۱۱ شهریور در فرهنگسرای کوثر لاله برگزار شد.

آدی بیگ ابراز کرد: این کارگاه های آموزشی به همت شهرداری منطقه ۷ با همراهی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات