اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال برای پروژه های انسان محور شهرداری منطقه ۳

اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال برای پروژه های انسان محور شهرداری منطقه ۳

به گزارش شهریار ، علی قاسمی با اعلام این خبر گفت:  پروژه‌های عمرانی متعددی در منطقه ۳ در دست انجام است که هرکدام کارکرد و تاثیر خود را بر روی حوزه‌های حمل‌ونقل و ترافیک، فرهنگی و اجتماعی و معماری و شهرسازی و خدمات شهری دارند اما تمام تلاش ما این است که نتیجه همه این پروژه ها در راستای سیاست مدیریت شهری مبنی بر انسان محور بودن پروژه ها باشد.

وی ادامه داد: در این خصوص در بودجه سال جاری منطقه بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال به این امر اختصاص داده شده است‌.

وی افزود: در ۵ ماه گذشته پروژه های متعددی در این حوزه اجرا شده است که می توان به سنگ فرش نمودن بیش از ده هزار متر مربع از معابر سطح حوزه اشاره کرد که در خیابانهای امام( ره) قطران ، صائب، شریعتی، ارتش جنوبی و ...اجرا شده است.


قاسمی از مسیرهای دوچرخه‌سواری به‌عنوان پروژه‌های اولویت‌دار منطقه ۳ نام برد که قرار است شهر را به سوی انسان محور بودن سوق دهند.

وی در این خصوص تاکید کرد: از پروژه های اولویت‌دار منطقه، مسیرهای دوچرخه است که در این خصوص چندین مسیر دوچرخه در محدوده منطقه ۳ اجرا شده است که از این مسیرها می توان به رینک دوچرخه سواری میدان حکیم نظامی تا آخر امامیه ، آخر سلیمان خاطر تا میدان منظریه، خیابان مسافر در ترمینال تبریز، پارک کوثر و .. اشاره کرد.


وی افزود: همچنین یک مسیر ویژه دوچرخه در جاده سلامت خیابان آزادی به طول ۵۰۰ متر در حال احداث است که قصد داریم تا این مسیرها را تا پایان سال و به‌صورت مقطعی و فازبندی شده ‌توسعه دهیم.

شهردار منطقه ۳ در پایان با بیان اینکه این طرح یکی از طرح‌های ویژه درمدیریت شهری تبریز است، افزود: در این زمینه با افزایش و تمرکز فعالیت‌ها در نقاط منتخب منطقه سعی می کنیم امکانات کیفیت زندگی در محورهای انتخاب شده را بهبود ببخشیم  که قطعاً تداوم در اجرای آن می‌تواند به آبادانی بیشتر شهر و سرزندگی آن کمک کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات