آماده‌سازی ۷ بسته پیشنهادی شهرداری منطقه ۳ برای سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی

آماده‌سازی ۷ بسته پیشنهادی شهرداری منطقه ۳ برای سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی

به گزارش شهریار ، علی قاسمی با اعلام این خبر گفت: شهرداری منطقه ۳ تبریز با ۷ بسته پیشنهادی سرمایه گذاری مختلف اقتصادی، فرهنگی، رفاهی و تفریحی که در سال جدید ارائه کرده ، آماده میزبانی ازسرمایه‌گذاران و علاقمندان در حوزه سرمایه‌گذاری در این منطقه است.

وی در جلسه کمیته سرمایه گذاری این منطقه با اعلام اینکه منطقه ۳ سرشار از فرصت های متنوع برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف است ، افزود: اهمیت و جایگاه بخش خصوصی در سرمایه گذاری های شهری بسیار مهم و پررنگ است و شهرداری منطقه ۳ نیز با اشراف بر این موضوع نسبت به فراهم آوردن شرایط ایده آل به منظور افزایش مشارکت های بخش خصوصی برنامه ریزی کرده است.

وی ایجاد چهارچوب های مشخص و تشویقی برای سرمایه گذاران را مهم ارزیابی کرد و افزود: شهرداری منطقه ۳ با محور قراردادن این مهم نسبت به اجرای طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری اقدام می کند.

قاسمی گفت: جلب نظر سرمایه گذاران  به مشارکت در پروژه های مسکونی ، خدماتی و فرهنگی در اولویت این منطقه قرار دارد و سعی کردیم بسته های سرمایه گذاری در این منطقه معطوف به حوزه های خدماتی ، فرهنگی و رفاهی باشد.

شهردار منطقه ۳ ، احداث میدان میوه وتره بار در اراضی میدان تیر ،  پروژه ۴۰ هکتاری یادگار خوبان ( قطعات تفکیکی باغ و ویلا ) ، مجتمع تجاری خدماتی در اراضی میدان تیر ، مجتمع تجاری وخدماتی در بازار روز به متراژ  ۵۲۹۹ متر مربع ،  لونا پارک مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال ، لونا پارک یادگار امام ( ره ) ، لونا پارک کوثر ، لونا  پارک وکافه رستوران پارک مشروطه را از مهمترین بسته های پیشنهادی شهرداری منطقه ۳ برای سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: مجموعه خدوم شهرداری منطقه ۳ همیشه و تمام وقت با گشاده رویی آماده همکاری و پذیرای سرمایه گذاران عزیز است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات