ترافیک ورودی تفرجگاه عینالی ساماندهی می‌شود

ترافیک ورودی تفرجگاه عینالی ساماندهی می‌شود

به گزارش شهریار ، در این نشست که با محوریت ساماندهی وضعیت ترافیک در ورودی های تفرجگاه عینالی برگزار شد، سرپرست اداری و مالی سازمان با تشریح وضعیت موجود و مسائل و مشکلاتی که سبب تجمع خودروها به ویژه در ایام تعطیلات می شوند خواستار همکاری بیش از پیش پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تبریز در این زمینه شد.

مهری با اشاره به مشکلات ترافیکی ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، اصلاح هندسی در مسیر ورودی های عینالی را نیز جزو ضروریات رفع این مشکل بیان کرد و گفت: ازدحام خودروها در این نقطه علاوه بر اتلاف زمان و ترافیک طولانی از لحاظ پدافند غیرعامل نیز یک تهدید لحاظ می شود و بایستی نسبت به رفع آن اهتمام صورت گیرد.

سرهنگ جهانگیری رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز نیز با اشاره به موقعیت گردشگری تفرجگاه عینالی گفت: عینالی به عنوان یکی از معدود مناطق گردشگری تبریز است که با برخورداری از انواع پتانسیل های ورزشی، تفریحی و گردشگری میزبان خانواده ها و مراجعه کنندگان از سراسر شهر و کشورمان می باشد.

وی افزود: بر همین اساس ارائه خدمات برای مراجعه کنندگان، ضرورتی بلامنازع بوده و بایستی انواع خدمات به ویژه خدماتی که سبب سهولت تردد و دسترسی به این تفرجگاه می شود ارائه شود.

سرهنگ جهانگیری ادامه داد: یکی از راهکارهای اصلی کنترل ترافیک در وردی تفرجگاه عینالی اصلاح هندسی مسیرهای وردی می باشد که ما نیز آمادگی داریم تا از طرح اصلاح هندسی تهیه شده در شورای ترافیک استان حمایت نماییم.

رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز در ادامه با اشاره به استقرار نیروهای پلیس راهور در مسیر ورودی عینالی گفت: متاسفانه یکی دیگر از اصلی ترین عوامل ایجاد ترافیک در این محل، پارک خودروها به صورت دوبله و در محل های توقف ممنوع می باشد که در همین راستا مقرر گردید تا با حضور نیروهای پلیس راهور ضمن جلوگیری از این اقدام نسبت به اعمال قانون و جریمه خودروها خاطی اقدام شود.

سرهنگ جهانگیری در پایان ابراز امیدواری کرد: با همکاری سازمان عون‌بن‌علی و پلیس راهور شاهد افزایش اطلاع رسانی ها درباره ظرفیت پارکینگ های موجود در محل و همچنین فرهنگ سازی در حوزه ترافیک شهری و در نهایت کاهش ازدحام خودروها در ورودی تفرجگاه عینالی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات