اهتمام به موقع شهرداری تبریز برای تامین مالی پروژه قطار شهری

اهتمام به موقع شهرداری تبریز برای تامین مالی پروژه قطار شهری

به گزارش شهریار ، لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر تجویز عقد قرارداد تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مشارکت به مبلغ ۱۴ هزار میلیارد ریال  با یکی از شرکت‌های تامین سرمایه در دویست و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر اعلام وصول شد و پس از بررسی به تصویب رسید.

شهرداری تبریز به منظور تامین مالی به موقع طرح های قطار شهری و اتوبوسرانی در بودجه ۱۴۰۲ خواستار این موضوع شده است.

شهردار تبریز در این خصوص با بیان اینکه برای عقد قرارداد تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مشارکت تا آخر خرداد ماه فرصت داشتیم ولی به دلیل انتخابات اخیر، شرکت‌های تامین مالی و بانک ها همکاری نکردند، تصریح کرد: این اوراق مشارکت از ظرفیت بودجه سال ۱۴۰۲ برای اجرای پروژه های مربوط به حمل و نقل عمومی تبریز بود و از اسفند سال گذشته توانستیم روند دریافت آن را آغاز کنیم.

همچنین در این جلسه لایحه دو فروریتی شهرداری تبریز مبنی بر اصلاحیه مصوبه شورا در خصوص کرایه سرویس مدارس دانش آموزان با هدف همکاری مضاعف اداره کل آموزش و پرورش برای مدیریت مالی و افزایش کیفی خدمات رانندگان سرویس مدارس پس از بررسی دوباره به تصویب پارلمان شهری رسید.

در ادامه این جلسه نیز طرح دو فوریتی حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر عضو شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر توسعه زیرساخت های موجود مانند دوربین امنیتی و تجهیزات، مدیریت زمانبندی در فصول مختلف سال برای خدمات دهی پارک های ویژه بانوان بررسی و به تصویب رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات