مدیران شهرداری بر اساس شاخص های معین ارزیابی می‌شوند

مدیران شهرداری بر اساس شاخص های معین ارزیابی می‌شوند

به گزارش شهریار ، محبوب تیزپاز نیاری با اعلام این مطلب گفت: از اصلی ترین عوامل موفقیت مدیریت شهری در این دوره تعریف شاخص برای ارزیابی مدیران بوده است. یعنی اگر یک مدیر کلی گویی کند، مورد قبول نخواهد بود بلکه باید بر اساس شاخص ها عملکرد خود را تشریح کند.

معاون شهردار تبریز گفت: تمامی جلسات منظم با مدیران، شهرداران و مدیران عامل و قرارخدمت های هفتگی که به صورت مداوم و با نگاه کاربردی شکل گرفته ، فرمایشی و فرسایشی نبوده و قطعا به دنبال راه حل و حل مسائل مطروحه در آنها بوده ایم.

تیزپاز نیاری افزود: پرهیز از روزمرگی ها و حاشیه سازی ها و نگاه عمیق به مسائل و پرهیز از مسائل سطحی نیز از دیگر عوام موثر در نوع عملکرد شهرداریو ایجاد انگیزه در بین همکاران و  مدیران نیز یکی از عوامل موفقیت شهرداری در این دوره بوده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز در پایان سخنانش با اشاره به تاکیدات شهردار تبریز در خصوص  نوآوری و و تحول در ارائه خدمات و مدیریت شهری افزود: نصب روزشمار در پروژه های عمرانی ، پای کار آوردن شرکت های دانش بنیان در اجرای طرح های نوین، بهره مندی از تجربیات گذشته و همچنین شهرهای موفق در اداره شهر از شاخصه های بارز مدیریت شهری در دوره جدید بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات