اجرای طرح ویژه "استقبال از مهر" در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید

اجرای طرح ویژه "استقبال از مهر" در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش شهریار ، هادی بدری گفت: در راستای تداوم اجرای طرح جامع خدماتی "تبریز بهشت ماندگار" در سطح شهر تبریز و در قالب طرح خانه من بمنظور آماده سازی هرچه بیشتر فضاهای آموزشی برای استفاده دانش آموزان و دانشجویان، "طرح استقبال از مهر" با اجرای آیتم های متنوع و اساسی خدمات شهری در تمامی مناطق دهگانه اجرا می شود.

بدری اظهار داشت: از موضوعات مهم در آستانه آغاز سال سالتحصیلی و بازگشایی مدارس ، ایمن سازی مسیرهای منتهی به مدارس ، پاکسازی ورودی های مدارس و دانشگاهها، زیباسازی معابر پیرامون مدارس، ضدعفونی و سمپاشی، لایروبی و شستشوی جوب ها و کانالها، ترمیم و بهسازی پل های عابر پیاده جلوی مدارس است که توسط اکیپ های خدمات شهری مناطق اجرا می شود.

وی افزود: لکه گیری آسفالت پیاده روها و معابر اطراف مدارس، رفع خطر و حذف موانع فیزیکی و نازیبایی های بصری و پل ها، پاکسازی و رسیدگی به وضعیت پل های عابر پیاده، لایروبی کانال‌ها و جوب ها، امحاء دیوار نوشته‌ها، شستشوی دیوارها و نرده‌های مدارس و ساماندهی فضای سبز جلوی مدارس از دیگر آیتم های مورد اجرا در طرح استقبال از مهر خواهد بود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اعلام اختصاص بودجه یک هزار میلیارد ریال برای طرح خانه من اظهار داشت: توسعه زیرساخت های ورزشی، سلامت و ایجاد کتابخانه در مدارس تبریز در قالب اجرای طرح «خانه من» یکی از خدمات شهرداری برای افزایش نشاط بین دانش آموزان و بهبود خدمات فرهنگی در مدارس از ابتدای سال جاری بوده است.

به گفته بدری ، این طرح از ابتدای سال تاکنون در بیش از ۱۴۳ مدرسه اجرا شده و با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید با اجرای "طرح استقبال از بهار" در مناطق دهگانه تبریز شتاب بیشتری می گیرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز افزود: از ابتدای سال در قالب طرح خانه من اجرای آیتم های  لکه گیری آسفالت ورودی های مدارس، بسترسازی برای ایجاد فضای سبز و گلکاری در محوطه مدارس، ترمیم و بهسازی پل های عابر پیاده مقابل مدارس، رنگ آمیزی و نقاشی و طراحی دیوارها، نیمکت ها، سطل زباله ها و رسم اشکال هندسی روی زمین به همراه پاکسازی و بهسازی مدارس در دستور کار مناطق دهگانه بوده که "طرح استقبال از مهر" به عنوان تکمیل اقدامات ۶ ماهه حوزه خدمات شهری تبریز است.

بدری حامد تهیه کتاب و تجهیز کتابخانه‌های مدارس مناطق کم برخوردار را از دیگر آیتم‌های این طرح خواند و گفت: به منظور ارتقای سطح فرهنگی مدارس و بهره‌مندی از امکانات شهرداری توسط مدارس، در قالب طرح خانه من اقدام به تهیه کتاب و تجهیز کتابخانه‌های مدارس مختلفی از شهر شده است.

گفتنی است "طرح استقبال از مهر" در هفته آخر شهریور ماه از ۲۵ لغایت ۳۱ شهریور در سطح مدارس شهرتبریز  با همکاری تمامی مناطق دهگانه اجرا می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات