تداوم بهسازی ۱۵۰۰۰ متر مربع از معابر شهری منطقه ۳ تبریز

تداوم بهسازی ۱۵۰۰۰ متر مربع از معابر شهری منطقه ۳ تبریز

به گزارش شهریار ، علی قاسمی با اعلام این خبر گفت: این منطقه در راستای صیانت از حقوق شهروندان، عملیات اجرایی مناسب سازی، بهسازی و زیباسازی محیط شهری و همچنین پیاده روهای سطح حوزه را از سال گذشته آغاز کرده است.

وی با اعلام اینکه در این راستا بهسازی و مناسب سازی محیط و معابر شهری خیابان امام حد فاصل چهارراه بهشتی تا رضا نژاد با جدیت ادامه دارد، افزود: در تدوام این عملیات طی هفته گذشته کوچه گویا در کوی سیدلر در ۱۲۰۰ مربع کف سازی وسامان دهی شد.

او خاطر نشان کرد:  تا کنون کوی فرهنگ  ، کوچه میدان قطب ، کوچه سیدلر و همچنین کوچه شریعتی ، کوچه خامنه وکوچه سید شوری در خیابان امام  درمجموع  در ۷۰۰۰ متر مربع با سنگ فرش مناسب سازی شده که در تداوم آن تمام معابر و کوچه های منتهی به خیابان امام حدفاصل چهارراه بهشتی تا خیابان رضانژاد مناسب سازی و بهسازی می شوند.

شهردار منطقه ۳ ، کف سازی پیاده روها ، جدول گذاری جهت هدایت مناسب آبهای سطحی، مناسب سازی معابر برای رفت آمد افراد کم توان و معلولین، نصب مبلمان‌شهری را از جمله آیتم هایی برشمرد که بر اساس این طرح در حال اجراست.


قاسمی در ادامه اضافه کرد: آسفالت ریزی محلات برای تسهیل تردد شهروندان، تعریض معابر برای کاهش ترافیک شهری با انجام دال گذاری بر روی آبروها که علاوه بر تسهیل تردد وسایل نقلیه شهری در امنیت عبور و مرور شهروندان از معابر بسیار تاثیرگذار می باشد، از دیگر فعالیت های عمرانی است که در معابر مذکور اجرا می شود.

وی در پایان افزود: این طرح در۱۵۰۰۰ متر مربع تا پایان سال جاری اجرا و اتمام خواهد شد.

شهردارمنطقه ۳ تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اجرای عملیات مقاوم سازی قطعه آرایشگران در شهرک طالقانی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: برای پایداری‌سازی ترانشه قطعه زمین مشهور به آرایشگران در شهرک طالقانی، بعد از اجرای شمع‌های بتنی مسلح، در حال حاضر عملیات احداث دیوار سنگی میان شمع‌های بتنی در حال اجراست.

وی ادامه داد: عملیات احداث دیوار سنگی میان شمع‌های بتنی مسلح نگهدارنده ترانشه قطعه زمین مشهور به آرایشگران واقع در انتهای شهرک طالقانی در حال اجرا است.

قاسمی اظهار کرد: احداث دیوار سنگی به طول ۷۰ متر و در ارتفاع متغیر مورد نیاز، بعد از اتمام عملیات اجرای شمع‌های بتنی مسلح، شروع شده است که کل پروژه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال اجراست.

شهردار منطقه ۳ افزود: با اتمام عملیات اجرای دیوار سنگی میان شمع‌های بتنی، کل عملیات احداث این سازه نگهبان قطعه زمین مشهور به آرایشگران به پایان رسیده و قطعه زمین مذکور به صورت ایمن‌سازی شده از خطر ریزش ترانشه، آماده ساخت و ساز خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات