۶۰ هزار دانش آموز کلاس اولی آذربایجان شرقی در انتظار بازگشایی مدارس

۶۰ هزار دانش آموز کلاس اولی آذربایجان شرقی در انتظار بازگشایی مدارس

به گزارش شهریار به نقل از  ایرنا، مسعود سعادتی در شورای آموزش و پرورش استان که با محوریت تشریح اقدامات انجام شده جهت بازگشایی مدارس برگزار شد، با پیشنهاد اینکه جشن بازگشایی در تمامی مدارس برگزار شود، گفت: این جشن صرفا مختص چندین مدرسه ویژه نباشد.

وی اظهار کرد: این رویداد، به عنوان اقدامی تربیتی، نیازمند همکاری فرابخشی بوده و نگاه آموزش و پرورش به بازگشایی مدارس، فرصت تربیتی و آموزشی است.

سعادتی تاکید کرد: با کمک ظرفیت شورای آموزش و پرورش و نهادها و دستگاه‌های مختلف به بازگشایی در شان استانمان کمک کرده و این روز را به روزی ماندگار برای دانش‌آموزان، تبدیل کنیم.

وی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، از اجرای ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس و همزمان با بازگشایی مدارس، خبر داد.

۳۱۶ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان اضافه شد


سعادتی از بهره‌برداری از ۳۱۶ کلاس درس در قالب ۶۱ پروژه از ابتدای فرودین تا شهریور ماه امسال خبر داد.

این مقام مسئول، زیباسازی و آسفالت‌ریزی معابر مدارس با همکاری برخی نواحی شهرداری را نیز مورد اشاره قرار داد و از همکاری شهرداری در این خصوص، قدردانی کرد.

مشکل تامین معلم نداریم

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی همچنین با تشریح وضعیت نیروی انسانی استان همزمان با بازگشایی مدارس، اظهار کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، مشکل خاصی در تامین معلم نداریم و وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

بهره‌مندی از ناوگان حمل و نقل عمومی رایگان یک روزه به صورت نمادین در اول مهر، برپایی جایگاه‌های استقبال از مهر توسط شهرداری‌ها، روانسازی ترافیک و نصب بنرهای تبریک توسط پلیس راهنمایی پوشش خبری صدا و سیما از برنامه‌های آموزش و پرودش و فضاسازی رسانه‌ای به منظور آماده‌سازی خانواده‌ها از جمله پیشنهادها به منظور بازگشایی مدارس بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات