اتمام پروژه انتقال آب ارس به تبریز الزامی است

اتمام پروژه انتقال آب ارس به تبریز الزامی است

به گزارش شهریار به نقل از ایرنا، حیدر فتح‌زاده در دیدار با محمد ابراهیم‌نیا، رئیس امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور، خواستار تامین اعتبار و پیگیری جدی اجرای پروژه انتقال آب رود ارس به این مناطق شد.

خط ۱۳۵ کیلومتری انتقال آب رودخانه مرزی ارس به تبریز و شهرها و روستاهای واقع در مسیر، با گذشت بیش از هشت سال از شروع آن هنوز ۳۵ کیلومتر پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن با تزریق اعتبارات مالی مورد نیاز تسریع می شود.

توزیع امکانات بهداشتی بر مبنای توسعه یافتگی است

فتح‌زاده همچنین در دیدار با محمد پیکانپور رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور بر ضرورت تامین اعتبار و اتمام پروژه‌های خدمات بهداشتی و درمانی استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه توزیع امکانات بهداشتی در استان بر مبنای شاخص‌های توسعه یافتگی و توسعه نیافتگی صورت می گیرد، اعلام کرد: تمام تلاش خود را در جهت مدیریت بهینه منابع مرتبط با بخش بهداشت و درمان و متناسب سازی آن با برنامه آمایش سرزمین استان به کار می‌بندیم.

فتح‌زاده همچنین بر ضرورت اتمام طرح‌های نیمه تمام درمانی و بیمارستان هزار تختخوابی تبریز و بیمارستان‌های بناب و مراغه و متناسب سازی امکانات درمانی شهرستان سراب با نیازهای آموزشی تاکید کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی یادآور شد: سعی می کنیم در اتمام پروژه‌های نیمه تمام درمانی و تقویت مراکز درمانی با رویکرد تخصص گرایی از ظرفیت‌های خیران نیز استفاده کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات