جلوه گری گل های زیبای پائیزه در معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲

جلوه گری گل های زیبای پائیزه در معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲

به گزارش شهریار ، موسی علی پور زنوزی شهردار منطقه ۲ با اعلام این مطلب گفت: با آغاز کاشت بوته گل های داودی و کلم زینتی در معابر و پارک های سطح حوزه این منطقه به نشانه آغاز فصل هزار رنگ پائیز، شهروندان شاهد جلوه گری پائیزی متفاوت خواهند بود.

وی افزود: از زمان آغاز کاشت گل در معابر این منطقه تاکنون چهار هزار و ۶۱۰ گلدان داودی و ۹ هزار و ۶۰۰ گلدان کلم زینتی در پارک گلها خیابان عزیزآباد و ماندانا آبرسان کاشته شده و قسمتی از جاده باسمنج هم مزین به گل های پائیزه شده است.

به گفته شهردار منطقه ۲ پیش بینی می شود شمار کاشت گل های داودی در معابر اصلی و فرعی منطقه به حدود ۱۰۰ هزار گلدان داودی و ۴۰ هزار گلدان کلم زینتی برسد.

علی‌پور، از آماده سازی کاشت گل در بلوارهای ۲۹ بهمن از اصلی ترین ورودی های شهر تبریز، بلوار آزادی از مرکزی ترین مسیرها و از آماده سازی برای کاشت پائیزه گل جاده ائل گلی از مهمترین مسیرهای عبوری مسافران و شهروندان هم نام برد و افزود: با توجه به نزدیکی به بازگشائی مراکز تحصیلی، کاشت گل های داودی و کلم تزئینی علاوه بر تلطیف روحیه شهروندان با پدید آوردن مناظر زیبای فصل پائیز در تقویت روحیه دانش آموزان و دانشجویان نیز تاثیر بسیاری خواهد داشت.

ایجاد تابلویی از زیبائی های فصل برگ ریزان طلائی رنگ پائیز به همراه چشم اندازی از خزان طبیعت برای تماشای شهروندان تبریزی، از سایر اهداف کاشت پائیزه به شمار می آید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات