اجرای طرح همیار پلیس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

اجرای طرح همیار پلیس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به افزایش ترافیک در مقاطع خاص مانند زمان آغاز سال تحصیلی و احساس کمبود نیروی پلیس در این ایام، شهرداری تبریز طرح همیار پلیس را با مشارکت پلیس راهور اجرایی خواهد کرد.

شهردار تبریز با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای این طرح در سال گذشته هنگام بازگشایی مدارس گفت: همیاران پلیس برای همراهی پلیس راهور در زمان بازگشایی مدارس در خیابانها حضور می یابند و با هماهنگی و آموزش و نظارت پلیس به هدایت ترافیکی سنگین روزهای اول مهر کمک خواهند کرد.

وی در خصوص نحوه اجرای طرح در سال جاری تصریح کرد: سال گذشته طرح همیار پلیس توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری انجام شده بود اما امسال این طرح توسط سازمان مدیریت مهندسی و شبکه حمل و نقل که سازمان تخصصی در حوزه ترافیک است اجرا می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به همکاری و تعامل سازنده پلیس راهور و شهرداری تبریز اظهار داشت: مشکل ما در تبریز کمبود پلیس راهور است و برای حل این مشکل طرح هایی برای کمک به پلیس در دست اقدام است که نتیجه بخش خواهد بود.

فرهنک سازی رعایت قوانین، ایجاد نظم و انضباط اجتماعی، کاهش تخلفات، افزایش ایمنی در ترافیک و ارتقای مشارکت و مسوولیت پذیری دانش آموزان از اهداف طرح همیار پلیس است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات